×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
عامل آزار واذیت دختر جوان در سیرجان بازداشت است/دستگاه قضائی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد نمود

به گزارش “سیرجان خبر” با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار واذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضائی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد نمود.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری دو نفر از عوامل آزار واذیت یک دختر جوان در سیرجان که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است خبر داد.

محسن نیک ورز با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی(ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان(قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری ) روانه زندان شده است، اظهار داشت: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلم برداری نموده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده اند.
این مقام قضائی عنوان کرد:در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ ۱۴/۱۰/۱۳۹۷ کلیپی مشاهده که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ نموده و اقدام به ضرب و جرح ایشان و آزار و اذیت ایشان می نماید که متهم کیلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است .
وی افزود:بلافاصله با رئیس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتال وی نیز توقیف گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. سجاد

    متاسفانه تنهای جای که هروز بدتر از دیروز میشه کشور عزیزمونه خواهشا شخص مورد نظر اعدام شه تا دختر ازاری در کشوری رواج پیدا نکند

  2. میثم

    آبروی یک شهر رو برد این شرور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.