×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
عصبانیت مرعشی از دولت قبل به دلیل جلوگیری از فساد مالی آن ها است

به گزارش“سیرجان خبر” موسی غضنفر آبادی در گفت و گو با ” پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” در واکنش به توهین مرعشی به رای دهندگان دولت قبلی که آن ها را بی شرف خوانده است عنوان کرد: صحبت های مرعشی بر علیه دولت قبلی به این دلیل است که در دوران احمدی نژاد آن ها نتوانستند از بیت المال سوء استفاده کنند ولی بعد از روی کار آمدن روحانی، دولت  ۵ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین های بم را  تصویب کرد و به آن ها داد.

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس افزود: قبل از این هم، مرعشی و دوستان وی مجموعه ای در کرمان تحت عنوان  هفت باغ داشتند که دولت های قبل از احمدی نژاد در اختیار آن ها گذاشته بود و عصبانیت آن ها از دولت احمدی نژاد این است که آن طوری که در دولت های گذشته از بیت المال استفاده می کردند، نتوانستند استفاده کنند.

غضنفر آبادی تصریح کرد: البته جای نگرانی وجود دارد که دولت روحانی که خود را حامی ارزش های نظام، انقلاب و امام ( ره) می داند چه اتفاقی افتاده است که در دولت تدبیر و امید یک محکوم فتنه باید این چنین گستاخانه اظهار نظر کرده و  به عنوان یک بازیگر دولت نقش ایفا کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این صحبت مرعشی از لحاظ حقوقی جرم است و قابل پیگیری است، دادستان کل کشور و همه دادستان های شهرهای مختلف می توانند اعلام جرم کنند چرا که این یک مسئله فراگیر است و به همه مردم ایران توهین شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.