×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
فتوتیتر/دشمنان هیچگاه جرات حمله  به خاک ایران اسلامی را ندارند!

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”،  حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان صبح امروز در مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک عید غدیر خم عید امامت و ولایت اظهار داشت: ۳۱ شهریور ماه صدام با پشتیبانی آمریکا به ایران اسلامی حمله و شهرهای جنوبی ایران را بمباران کرد؛ آنچه آمریکا و متحدانش در سر داشتند این بود که ایران در آغاز انقلاب از هم پاشیده است و ارتش و نیروی رزمی منسجمی ندارد، لذا فرصت را غنیمت دیدند تا به ایران اسلامی حمله کنند و از طرفی هم در داخل کشور وجود بنی صدر، رییس جمهور خائن که هماهنگ و متکی با دشمنان نظام بود؛ آنها را تحریک کرد.
وی گفت: در داخل و خارج کشور دشمنان نظام به گونه ای منسجم شده بودند تا ظرف مدت زمان یک هفته ایران اسلامی را به تسلط خود در آورند، اما با رشادت های شهدا و رزمندگان توطئه دشمن خنثی شد.
امام جمعه سیرجان اضافه کرد: آمریکا و متحدانش به درستی برنامه ریزی کرده بودند، چون نیروی مناسب و ارتش منسجم نداشتیم؛ ولی از چند مسئله مهم غافل بودند اولا: از لطف، قدرت و حمایت خداوند متعال غافل بودند و مردم با همکاری و همراهی هم هماهنگ شدند و این لطف خداوند متعال بود که انقلاب اسلامی ایران آغاز بشود و سر آغازش شروعی برای آغاز انقلاب حضرت مهدی (عج) باشد.
حسینی تصریح کرد: آینده نگری و تفکر امام و توسل به حضرت مهدی موعود از جمله مسائلی بود که دشمنان از آن غافل بودند و امام با بیانات خود مردم و مسئولین را مدیریت و روشنگری کرد و آنها را با هم هماهنگ و آماده برای دفاع از کشور نمود. دشمنان نمی دانستند که ملت ایران دست از اعتقاداتشان بر نمیدارند و جنگ هشت ساله؛ تمام معیارهای دشمنان را بر هم ریخت و باعث تزلزل در آنان شد.
وی بیان کرد: نیروهای مردمی و ارتش منسجم شدند و بسیجیان و پاسدارن و عشایر جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند. دشمنان از عشق به شهادت در نیروهای رزمنده بی خبر بودند و با تقدیم ۶۶ هزار شهید دانش آموز که با شور و اشتیاق شهادت در میدان جنگ حاضر می شدند و با خونشان درخت جمهوری اسلامی را آبیاری کردند، در مقابل دشمنان تمام قد ایستادیم و اجازه تعدی و تجاوز به دشمن را ندادیم.
وی افزود: امروز نیز شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه می روند و به خود افتخار می کنند که شهید مدافع حرم می شوند و دشمنان از شوق شهادت در بین جوانان جمهوری اسلامی ایران بی خبرند.
امام جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: امروز قدرت، وحدت و تجهیزات دفاعی کشور بیش از قبل است و تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری همواره باعث شده است که دشمنان از قدرت ایران هراس داشته باشند و هنوز هم در غفلت بسر می برند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی به شکل های مختلف فریب آمریکا را میخورند، تصریح کرد: حکام سعودی امروز با فریب خوردن از آمریکا حرف هایی را مطرح می کنند که بوی جنگ می دهد.
حسینی ادامه داد: ایران کشوری مقتدر است و ارتش مقتدر و سپاه توانمند و بسیجیان عزیز همواره برای دفاع از نظام اسلامی آماده اند و دشمنان هیچگاه جرات حمله به خاک ایران اسلامی را ندارند و تا حدودی نیز درس عبرت گرفته اند.
امام جمعه سیرجان گفت: ملت ایران همیشه برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی آماده است و با عنایت پروردگار به هیچ وجه ایران اسلامی شکست نمی خورد و مغلوب دشمنان نمی شود.

در پایان نیز یگان های نمونه سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.