×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
فرمایشات رهبری در اقتصاد مقاومتی باید توسط دولت عملیاتی شود

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با بیان اینکه حادثه تروریستی داعش در فرانسه مانند توطئه برج‌های دوقلو در ۱۱ سپتامبر است، اظهار داشت: اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی و بهانه برای بازداشت و کشتار مسلمانان پشت پرده این توطئه است که باید مسلمانان هوشیار باشند و دولت‌های اسلامی از حرمت و جان مسلمانان دفاع کنند.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: گروه داعش دست‌پرورده آمریکا و فرانسه است، به نوعی که این گروه با روش اسلام آمریکایی برای مبارزه با اسلام وارد عمل شد، یعنی مؤسس این گروه‌ها همانند داعش، النصره و طالبان، دشمنان اسلام بودند که امروز هم باید این‌چنین گرفتار تروریست‌ها شوند.

وی گفت: ما ضمن محکوم کردن کشتار تعدادی از مردم فرانسه توسط داعش، می‌گوییم چرا زمانی که کشتار مسلمانان در لبنان، عراق، فرانسه و افغانستان که توسط همین گروه‌های تروریستی انجام شد همین کشورهای پرورش دهنده داعش یا سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این همه کشتار و جنایت سکوت کردند و کشتار مظلومان را محکوم نکردند و هیچ اقدامی هم برای نابودی این گروه‌ها عملیاتی نشده است.

حسینی سال همدلی و همزبانی را فرصتی خوب برای دولت در خدمات بیشتر برای ملت و رضایت آنان عنوان کرد و افزود: فرمایشات رهبری در اقتصاد مقاومتی باید در همه مباحث توسط دولت عملیاتی شود.

وی ادامه داد: امروز در اقتصاد چندصدایی در برخی وزارتخانه‌ها شنیده می‌شود و هر وزیر طرحی دارد و چیزی می‌گوید که لازم است رئیس جمهور این موضوع را مدیریت کند و پس از جمع‌بندی نظرات کارشناسی اجرای طرح‌های اقتصادی به‌نفع مردم را داشته باشد تا در دولت شاهد انسجام در خدمت بیشتر به مردم باشیم.

حسینی با اشاره به مسائل فرهنگی و اجرای کنسرت‌های بی‌محتوا و اردوهای مختلط، گفت: باید وزارتخانه‌های مربوطه در حفاظت از ارزش‌های اسلامی قاطع عمل کنند، چراکه ملت ما برای اسلام و ارزش‌های اسلامی جوانان و شهدا را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

امام جمعه سیرجان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج که همان نیروهای مردمی طرفدار اسلام و ولایت هستند در همه زمان‌ها یاری‌گر اسلام بوده و در مقابل دشمان دین اسلام قد علم می‌کردند.

وی اظهار کرد: امروز هم نیروهای مردمی که از سال ۱۳۴۲ مدافع رهبری و ولایت برای پیروزی انقلاب شدند، نمی‌گذارند ارزش‌ها زیر پا گذاشته یا به فراموشی سپرده شود و نظام ما افتخارش این است که همه مردم بسیجی و در صحنه دفاع از نظام خود هستند.

حسینی با اشاره به رزمایش نیروی زمینی ارتش و رزمایش ۳۰ هزار نفری بسیجیان در قم افزود: این رزمایش‌ها یادآور توان قدرت دفاعی ما در برابر هر دشمن و مزدوری بوده و ملت ما در عمل ثابت کرد که نبرد در برابر هر توطئه و تجاوز است.

وی با تأکید به صبر بر طاعت خداوند در برابر معاصی و مصائب گفت: بر اساس نهج‌البلاغه سکوت نشانه عقل، انصاف مایه زیادی احسان، بذل و بخشش موجب افزایش قدر و منزلت انسان و تواضع باعث تکمیل نعمت می‌شود.

حسینی اقتدار نیروی انتظامی در تأمین امنیت را ستود و گفت: مردم باید با نیروی انتظامی همکاری مستمر داشته باشند و اگر در برخی موارد هم حوادث یا مسائلی به وجود می‌آید، باید مردم همکاری بیشتر کرده و نیروی انتظامی هم دقیق‌تر در تأمین امنیت و جلوگیری از حوادث مربوط به حوزه خود عمل کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.