×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
فعالیت  ۸۵درصد جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان سیرجان/ شهروندان برای حضور در پمپ بنزین‌ها عجله نکنند

فرماندار شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار“سیرجان خبر” گفت: اشکالات فنی به وجود آمده موقتی است و به زودی رفع خواهد شد بنابراین مردم نگران نباشند، پس از این مشکل با اقدام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان، بیشتر جایگاه های سوخت به صورت نقدی و مکانیکی یا دستی وارد مدار شده و بنزین در حال حاضر با نرخ آزاد عرضه می گردد.

سهراب بهاالدینی فرماندار سیرجان اظهار کرد: با تلاش کارشناسان شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی از ظهر روز گذشته ، جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان سیرجان به مرور در حال بازگشت به چرخه خدمات‌رسانی است.

وی با اشاره به فعالیت و خدمات‌دهی ۸۵ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان سیرجان گفت:هم‌اکنون ۸۵ درصد از ۲۶ جایگاه های سوخت  شهرستان سیرجان بنزین و در بعضی جایگاه ها  هم  گازوئیل در حال عرضه است و به تدریج سایر جایگاه‌ها نیز تا ظهر امروز به چرخه بازخواهند گشت.

فرماندار شهرستان سیرجان بیان کرد: همه جایگاه های سوخت به اندازه کافی بنزین دارند و هیچ گونه کمبود بنزین نداریم و همچنین جایگاه های سی ان جی فعال هستند و به هیچ وجه مشکل فنی ندارند.

بهاالدین اذعان کرد: سهمیه سوخت یارانه‌ای کاملاً برای دارندگان کارت سوخت محفوظ خواهد بود و همچنین شایعات افزایش قیمت سوخت کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد.

فرماندار سیرجان بیان کرد: از شهروندان محترم  خواهشمندم ضمن اطلاع و دریافت اخبار از مبادی رسمی و بی‌توجهی به شایعات این حوزه، از عجله برای حضور در پمپ بنزین‌ها خودداری کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.