×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
لبیک بسیجیان سیرجانی به فراخوان سازمان انتقال خون/ بسیجیان سیرجان برای اهدای خون به صف شدند+فیلم

به گزارش “سیرجان خبر” با شروع ویروس منحوس کرونا در ایران میزان اهدای خون هموطنان در مراکز انتقال خون استان کرمان و شهرستان سیرجان روندی نزولی پیدا کرد اما پس از انعکاس اوضاع کمبود خون توسط رسانه‌ها و دعوت سازمان انتقال خون، مردم در خصوص اهدا خون و زندگی بخشیدن به بیماران نیازمند پای کار آمدند و کمبودها را جبران کردند.

بسیجیان شهرستان سیرجان نیز، این‌بار به‌مناسبت هفته بسیج، متقاوت‌تر از سایر مأموریت‌ها در سازمان انتقال خون حضور و در یک اقدام جهادی در راستای جبران کمبود خون، خون خود را اهدا کردند.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان اظهار کرد: بسیج همواره در عرصه های مختلف پیشرو بوده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز شاهد نقش آفرینی بسیجیان هستیم.

سرهنگ دستوری گفت: بسیجیان شهرستان سیرجان از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت چشمگیری در تولید ماسک وضدعفونی کردن معابر، کمک به کادر درمان را داشته اند.

وی گفت: اهدا خون بسیجیان به مدت ۷روز در شهرستان سیرجان در حال اجرا است و روزانه ۱۸هزار سی سی خون به مرکز انتقال خون شهرستان اهدا می شود.

سرهنگ پاسدار علی دستوری گفت: رویکردی که بسیج به دنبال آن است، کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف است؛ امروز افتخار می‌کنیم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.