×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ماجرای بستری بیمار کرونایی در محوطه بیمارستان غرضی سیرجان

روابط عمومی بیمارستان غرضی سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” در خصوص بستری شدن بیمار کرونایی در محوطه بیمارستان غرضی گفت: اوضاع کرونایی سیرجان در پیک پنجم به شدت بحرانی و نگران کننده است از ابتدای هفته جاری آمار ابتلا کرونا در این شهرستان افزایش قابل توجهی داشته و این روند صعودی باعث شده است تقریبا تمامی تخت های این بیمارستان از بیماران کرونایی پر شود و جا برای پذیرش و بستری این بیماران نداشته باشیم به دلیل ازدحام مراجعه‌کنندگان و نبود تخت مجبور شدیم بیمار را در محوطه بیمارستان بستری کنیم.

سید محمد مهدی موسوی اظهار کرد: حال شهرستان سیرجان اصلا خوب نیست و ما تقریبا در شرایطی قرار گرفتیم که بیماران کرونایی و غیر کرونایی اورژانس در صف انتظار قرار می‌گیرند.

وی بابیان اینکه ۸۰تخت در بیمارستان غرضی برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داد شده است گفت: در یک روز ۱۸۰ بیمار کرونایی به این بیمارستان مراجعه کرده و به دلیل نبود تخت مجبور شدیم بیماران کرونایی را در راه رو و محوطه بیمارستان بستری کنیم.

روابط عمومی بیمارستان غرضی سیرجان با بیان اینکه بالا رفتن میزان مرگ و میر مبتلایان به کرونا در این شهرستان در چند روز گذشته نتیجه رفتارهای سه تا چهار هفته گذشته و رعایت نکردن پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی است گفت: اگر نتوانیم جلوی این اپیدمی را بگیریم قطعا طی روز‌های آینده وضعیت بدتر و خدمات به بیماران با کیفیت پایین ارائه خواهد شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند تا خود و خانواده هایشان از این ویروس منحوس در امان باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.