×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
چهار ساعت سرگردانی خبرنگاران برای حضور جهانگیری

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” معاون اول رئیس جمهور روز شنبه به منظور افتتاح چند طرح صنعتی معدنی وارد شهرستان سیرجان شد، طبق روال همیشگی رولبط عمومی فرمانداری طی پیامکی از خبرنگاران برای حضور در این مراسم دعوت کرد و ساعت حرکت برای رفتن به محل افتتاحیه ساعت ۶:۱۵  صبح اعلام شد.

راس ساعت مشخص شده خبرنگاران جهت تهیه خبر افتتاح پروژه های صنعتی و معدنی با حضور معاون اول رئیس جمهور حرکت کردند و به شرکت گهر زمین رسیدند. نکته جالب اینجا بود که این پروژه مدت ها پیش آغاز بکار کرده بود؛ حضور خبرنگاران در اولین ساعات صبح جای تعجب برای افراد مسئول در آن محل داشت، اما مسئولان گهر زمین بجای تکریم خبرنگاران، بارها با لحن های تند و غیر اخلاقی شخصیت و جایگاه خبرنگاران را به مسخره گرفته و دستور های عجیب و غریب صادر می کردند.

پس از چهار ساعت سرگردانی خبرنگاران بالاخره اسحاق جهانگیری و تیم همراه به محل افتتاح پروژه رسیدند که پس از آن جهانگیری چند پروژه دیگر را نیز افتتاح کرد؛ اما یکی از ضعف های تیم اجرایی مراسم، عدم توجه به خبرنگاران رسانه های سیرجان بود به طوری که خبرنگاران سایر شهرستان ها بیشتر مورد توجه مسئولان استانداری بودند تا سیرجانی ها.

این قضیه را هم می توان پای نبود یک مسئول ثابت در روابط عمومی فرمانداری نوشت؛ چرا که خبرنگاران سیرجانی آنچنان مورد بی مهری مسئولان قرار گرفتند که حتی از حضور در مراسم افتتاح دو پروژه دیگر منع شدند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.