×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
گفت و گو سه ساعته اعضا پشت درب های بسته/ ایران نژاد برای دومین سال رئیس باقی ماند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر”، جلسه شورای اسلامی شهر سیرجان عصر امروز با دستور انتخاب هیئت رئیسه برگزار شد و سید محمد ایران نژاد با ۷ رأی برای دومین سال به عنوان رئیس شورای شهر سیرجان انتخاب شد.

انتخابات هیئت رئیسه اعضای شورای چهارم شهرستان سیرجان ظهر امروز در حالی برگزار شد که خبرنگاران و برخی از حاضرین سه ساعت پشت درب های بسته منتظر ماندند و اعضای شورا در این مدت با تکاپوی بسیار و رفت و آمدهای زیاد بالاخره در جلسه علنی حاضر شدند.

پس از حدود سه ساعت انتظار جلسه ساعت ۱۴:۵۰ در سالن جلسات شورای اسلامی آغاز شد که برخی از طرفداران اعضا در زمان انتخابات و همچنین اقوام آن ها در بین حاضرین به چشم می خوردند. در ابتدا برخی از اعضا خواستار به تعویق افتادن این جلسه و تحقیقات بیشتر توسط مأمورین بازرسی و حراست شهرداری برای روشن شدن برخی از اتهامات به اعضای شورا شدند.

در ابتدای جلسه محسن اسدی عضو کمیسیون صنعت و معدن شورا گفت: من معتقدم ما نباید هیچ چیزی را از رسانه ها و مطبوعات پنهان کنیم و جهت بررسی و رفع اتهاماتی که به برخی از اعضای شورای شهر نسبت داده شده از سوی مسئولین بازرسی و حراست شهرداری باید نتیجه بررسی اعلام شود تا جای هیچ شبهه ای باقی نماند.

سید محمد ایران نژاد در ادامه در مقابل پاسخ داد: رای با اکثریت است، اگر کلیه اعضا موافق این قضیه باشند من هم موافقت خود را اعلام می کنم و با این حال که هیچ تخلفی در شورای شهر صورت نگرفته، طبق بخشنامه باید انتخابات شورا در این تاریخ انجام شود.

محمد ایران نژاد (خبرنگار) عضو دیگر شورا در ادامه گفت: طبق اعلام مسئولان بازرسی و حراست شهرداری، در طول یکسال اخیر هیچگونه تخلفی در پرونده شورای چهارم وجود ندارد، نمی توان به شایعات دامن زد، اگر بخواهیم بر طبق شایعات از اعضا رفع اتهام شود مراحل قانونی دارد که زمان زیادی را از ما می گیرد.

بعد از کشمکش های زیاد رأی گیری  رئیسه شورا آغاز شد و سید محمد ایران نژاد با ۷ رای دوباره بر کرسی ریاست شورا باقی ماند نسرین امینی زاده نیز کاندیدای دیگر ریاست شورا با ۴ رای موافق از دور انتخابات حذف شد.

در انتخابات نائب رئیس شورا نیز حمزه صادقی با ۶ رای دوباره در سمت قبلی خود باقی ماند و محسن اسدی در رقابتی نزدیک با کسب ۵ رأی موفق به کسب کرسی نائب رئیسی شورا نشد.

محمد ایران نژاد(خبرنگار) و محمد عسکری نیز به تریب منشی اول و دوم شورا شدند و خانم رحیمه عوض پور بعنوان خزانه دار شورا به مدت یکسال انتخاب شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.