×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
یکی از موضوعات تقویت و کارآمدسازی فضای مجازی تقویت زیرساختها است

آیین اختتامیه گردهمایی فعالان انقلابی فضای مجازی با حضور سردار محمد علی نظری فرماندهی سپاه ثارالله کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. 


در این اسم دستوری فرمانده سپاه شهرستان سیرجان گفت: یکی از موضوعات تقویت و کارآمدسازی فضای مجازی تقویت زیرساختها است که دولت انقلابی تلاش دارد با همراهی مردم آن را محقق سازد. 

دستوری تاکید کرد: دومین موضوعی که  بعد از تقویت زیرساخت ها، باید محقق شود تولید و ایجاد تولید محتوای فاخر است که این دوره در راستای تقویت و آموزش فعالان فضای مجازی استان بود، رقم خورد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره  آموزشهایی از قبیل آموزش تولید محتواهای فاخر، سواد رسانه، فناوری و شبکه اجتماعی و… برگزار شد که امیدواریم بتوانیم فرمان رهبری در جهاد تبیین را در حد توان اجرایی کنیم. 

در ادامه سرهنگ حسین باقری مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان گفت:ما ضمن استفاده حداکثری از بستر فضای مجازی باید بتوانیم پروژه های دشمن را خنثی کنیم. 

وی با بیان اینکه ما باید سه پروژه دشمن را خنثی کنیم، تاکید کرد: حساسیت زدایی از ارزش های دینی و اسلامی،  مدیریت فضای جامعه  با انتشار شایعات بی اساس توسط دشمن، ناامیدسازی مردم از انقلاب و نظام از پروژه های دشمن است. 

باقری تاکید کرد: هرجا این سه عنوان عملیاتی را در ماجراها دیدیم، شک نکنید که رد پای دشمن است. 

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله گفت : ما با توسل به شهدا باید در این جبهه مقابل دشمن بایستیم.

خبرنگار:محمدصادق ایران نژاد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.