×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
۴ مرکز غیرمجاز زیبایی پلمب شدند

به گزارش “سیرجان خبر” گرداننده یک مرکز غیرمجاز زیبایی که به صورت زیرزمینی برای خانم ها ، اعمال جراحی زیبایی را انجام می داد دستگیر شد معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان در این خصوص گفت: این شخص که یک مرد بود با جابجایی های مکرر مرکز غیرمجاز زیبایی خود به ارائه خدمات زیبایی و بعضاً اعمال جراحی تهاجمی در محیط غیر استریل این مرکز به خانم ها می پرداخت و تا امروز هم چندین مورد شکایت در پرونده خود در واحد بازرسی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان دارد.

دکتر غلامرضا جهانشاهی اذعان کرد: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تا به این لحظه ۴ مرکز متخلف خدمات زیبایی در سیرجان پلمب و پرونده ۲ مرکز دیگر نیز در دست بررسی قرار داد.

وی از مردم خصوصا بانوان خواست تا به این مراکز غیرمجاز مراجعه نکنند تا خدایی نکرده با آسیب های دائمی به پوست خود که بعضاً همیشگی و غیرقابل ترمیم هستند مواجه نشوند.

به گفته دکتر جهانشاهی ترمیم آسیب های وارده به پوست بانوان که در اثر مراجعه به مراکز غیرمجاز زیبایی به ایشان وارد شده است ، قسمت اعظمی از فعالیت پزشکان متخصص زیبایی و ترمیمی را شامل می شود .

وی در پایان از همکاری دادستان محترم، فرمانده محترم نیروی انتظامی سیرجان و اداره اماکن که در این موارد کمک های شایانی کرده و نسبت به پرونده های که به سلامت مردم بستگی دارد حساسیت ویژه ای دارند قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.