×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
پیام رهبر انقلاب می تواند خون تازه ای در رگ تولیدکنندگان بدمد/مجموعه های تولیدی در سیرجان درصدد ثبت رکورد جدید در بحث تولید هستند

شهباز حسن پور در گفت وگو با خبرنگار”سیرجان خبر” ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و با اشاره به تبیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان«رونق تولید» گفت: همانند سال های گذشته پیام راه گشای رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۸ منشوری به تمام معنا برای تمامی کارگزاران نظام و دلسوزان انقلاب است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامگذاری عنوان سال شادی و امید بخش به آینده ای بهتر است، ابراز کرد: آینده ای همراه با آسایش و آرامش برای آحاد جامعه در زمینه کلیدی تولید است.

حسن پور با اشاره به مطلب فوق افزود: زمینه رونق تولید در سال های گذشته از جمله سال ۱۳۹۷ با عنوان حمایت از کالای ایرانی فراهم شده است و امروز تمامی مجموعه و اقشار مختلف مردم بدانند که فرصتی برای تولید در عرصه های کشاورزی، خودکفایی در معیشت مردم، صنعت و معدن و … به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه با  توجه به پتانسیل هایی که در سطح کشور داریم می توانیم صادر کننده بسیاری از ظرفیت های صنعتی کشور باشیم، اظهار کرد: بنابراین وقتی مقام معظم رهبری رونق تولید را بیان می کنند به این معنی است که برای رونق بخشیدن به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم با استفاده از تمامی امکانات جنب و جوش خاصی در کشور به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این اقدام حرکتی زیبا و مبارک برای حل اشتغال جوانان عزیز و برومند خواهد بود و در این راستا با سرعت گرفتن در زمینه صادرات، حمایت از تولید کنندگان و ارتباط بیشتر با سایر کشورهای همسایه امنیت کشور بیش از پیش تضمین خواهد شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: امروز اکثر کشورهای منطقه متوجه اهمیت و حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران شده اند؛ بنابراین می توان از ایران اسلامی به عنوان حامی و پشتیبان کشورهای منطقه یاد کرد که امنیت را برای آنان به ارمغان می آورد.

حسن پور ضمن ابراز خرسندی از اینکه زیرساخت های کشور برای جهش اقتصادی بزرگ آماده است، خاطر نشان کرد: در روز ابتدایی سال جدید سربازان مقام معظم رهبری به واحدهای تولید خود در سیرجان سرکشی کردند و برای افزایش تولید نسبت به سال گذشته هم قسم شده اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و پیام ایشان نشأت گرفته از فرهنگ اسلام ناب است،خاطر نشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب همچون سال های گذشته می تواند خون تازه ای در رگ تولید کنندگان بدمد ؛ بر همین اساس مجموعه های تولیدی در شهرستان های سیرجان وبردسیر و استان کرمان تصمیم گرفتند تا رکورد جدیدی را در بحث تولید در تمامی زمینه های قابل تولید به ثبت برسانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.