×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مردم در ایام نوروز اهدای خون رافراموش نکنند

رییس پایگاه انتقال خون سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار کرد: پایگاه انتقال خون وظیفه تامین خون و فرآورده‌های خونی سالم و کافی برای بیماران نیازمند را دارد.

موسوی اذعان کرد: نیاز به خون و فراورده‌های آن یک نیاز ضروری است زیرا نمی‌شود خون را به هیچ روشی تولید کرد و بیماران زیادی مانند بیماران سرطانی و…. در استان کرمان و شهرستان سیرجان نیازمند فراورده‌های خونی هستند.

وی افزود: عمر بعضی از فراورده‌های خونی همچون پلاکت سه روز است و با توجه به تعطیلی ۱۳ روزه ایام نوروز، امیدواریم با کمک مردم و اهدای خون آنان در تعطیلات نوروزی با مشکلی در تأمین خون و فراورده‌های خونی مراکز درمانی مواجه نشویم.

رییس پایگاه انتقال خون سیرجان گفت: در سال ۱۴۰۰ پایگاه انتقال خون شهرستان سیرجان واقع در میدان انقلاب ابتدای خیابان ابن سینا همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۳ در تعطیلات نوروز بجز ششم و سیزدهم فروردین آماده پذیرش افراد برای اهدای خون است.

وی با بیان اینکه تا به حال کسی نبوده که با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون و با اهدای خون به کرونا مبتلا شود گفت: در پایگاه انتقال خون تمام پروتکل های بهداشتی رعایت میگردد و اهداکنندگان با خیال راحت برای اهدای خون مراجعه نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.