×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
۷۰ درصد پول کشور بین ۲۰۰ شرکت توزیع می‌شود

به گزارش “سیرجان خبر” شهباز حسن‌پور پیش از ظهر امروز چهارم بهمن‌ماه در نشست مشترک مجمع نمایندگان با اعضای اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به اقدام فعالان اقتصادی به محوریت اتاق کرمان و همکاری موسسه خیریه در ساخت ۱۲۰ مدرسه( ۷۲۰ کلاس) در استان کرمان، گفت: همه نمایندگان باید در احداث ۱۲۰ مدرسه به اتاق بازرگانی کرمان کمک کند؛ ۲۶۰ مدرسه در استان بدون سرویس بهداشتی وجود دارد که امیدوارم این آمار اشتباه باشد.

وی گفت: ۱۲۰هزار سرپرست خانوار در استان کرمان فاقد هرگونه بیمه هستند که باید یک نهضتی در استان آغاز شود به طوری که تا پایان سال مشکل تعدادی از این خانوارها را حل کنیم و باید فرهنگسازی لازم در زمینه پوشش بیمه صورت گیرد.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: متاسفانه ۷۰ درصد پول کشور بین ۲۰۰ شرکت توزیع می‌شود و ما اشتغال خرد و شهرک‌های صنعتی را فراموش کرده‌ایم.

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در استان کرمان فضای کسب و کار رتبه مطلوبی ندارد و یک آسیب شناسی در این زمینه انجام شده و از امروز اتاق بازرگانی کرمان مسئول پایش فضای کسب و کار استان باشد.

وی تاکید کرد: قواعد بانکی و سایر قوانین در همه کشور یکسان است و استان کرمان تقریبا رتبه آحر فضای کسب و کار را دارد که این زیبنده این خطه پرپتانسیل و پر ظرفیت نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت استان بدون هرگونه پوشش بیمه‌ای هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.