×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
برگزاری سلسله نشست های فرهنگی و بصیرتی درسطح دانشگاه های سیرجان

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه  “سیرجان خبر”، علی سلیمی دریابیگی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این نشست ها با حضور استاد برجسته کشوری دکتر احمد طهماسبی و با هدف پرداختن به مباحث فرهنگی و بصیرتی برگزار می شوند.
وی تصریح کرد این نشست ها به مدت ۲ روز از روز شنبه ۴/۸/۹۳ در دانشگاه های پیام نور ساعت ۸ تا ۱۰،علوم پزشکی ۱۰تا۱۲،صنعتی ۱۵تا۱۷ و روز یکشنبه ۵/۸/۹۳ دانشکده فنی حرفه ای دخترانه کوثر ۸تا۱۰ ،دانشکده شهید کرانی ۱۰تا۱۲ و دانشگاه علمی کاربردی ۱۵تا۱۷ در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شوند.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان ادامه داد: این نشست ها با موضوعات مختلفی از قبیل: جوان در نگاه مقام معظم رهبری، حضرت زهرا(س) الگوی تربیتی در خانواده، حضرت زینب (س) الگوی دختران جوان، چرا باید حجاب داشته باشیم، حقوق متقابل والدین و فرزندان، روابط دختر و پسر، آسیب شناسی ماهواره و موبایل و… برگزار خواهد شد.
سلیمی دریابیگی افزود: این نشست ها ویژه عموم دانشجویان و با هدف بسط و توسعه مباحث فرهنگی و بصیرت بخشی به جوانان برگزار می شود.
وی در پایان تاکید کرد با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان، برگزاری نشست های تخصصی حوزه فرهنگ را در دستور کار قرار داده است و در این راستا برنامه های ویژه ای را تا پایان سال اجرا خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.