مشت محکم سیرجانی ها‌ بر دهان استکبار جهانی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش «سیرجان خبر»حضور حماسی مردم سیرجان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی از ساعات اولیه صبح در چهار راه رضوی و خیابان‌ های منتهی به چهار راه سپاه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

مردم دیاردارالحسین دیشب را با نوای الله اکبر به صبح رساندند و امروز همه آمده اند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی وامام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

آری امروز همه آمده اند تا بار دیگر شعار مرگ بر شاه و مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر دهند همه آمده اند تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشند، آمده اند که بگویند مردم ایران هنوزهم پای آرمان‌های امام راحل هستند و به احترام خون تک تک شهدای انقلاب چون سرو ایستاده اند و قد علم کرده اند تا دشمنان اجازه دست درازی به کشورمان را نداشته باشند.

آنچه بیشتر از همه در میان جمعیت به چشم می‌خورد حضورخانواده‌ها در کنار کودکان ونوجوانانشان بود؛ فرزندان دهه نودی و صدی‌هایی که آمده اند بگویند هرچند پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه مردم ایران را به چشم ندیده اند اما برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی که چندین نسل را با خود همراه کرده خواهند ایستاد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.