آئین شکرانه خدمت وتقدیر از مدیران بسیجی ادارات شهرستان سیرجان برگزار شد
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش «سیرجان خبر» سرهنگ پاسدار علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان در این مراسم گفت:هدف از انجام این برنامه تقدیر از مدیران برتر و ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی و جهادی درسطوح مختلف مدیریتی شهرستان است.

وی، ضمن تقدیر از تلاش ومجاهدت مدیران بسیجی شهرستان درجهت تقویت و پیشبرد اهداف و برنامه های بسیج ادارات وایجاد رضایتمندی در سطح جامعه به ویژگی‌های مدیران جهادی اشاره نمود و حفظ نظام اسلامی رادر گرو ولایتمداری و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم دانست.

دستوری گفت: قانونمداری درحاکمیت ادارات وحفظ ملاحظات در ارتباطات وتکریم ارباب رجوع باعث افزایش روح امید درجامعه می باشد و خدمت رسانی وتبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی واقدامات انجام شده به مردم باعث امید درجامعه ویاس و ناامیدی درجبهه دشمنان انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار علی دستوری، مهمترین برنامه های اجرا شده توسط بسیج ادارات را انجام رزمایشات فاطمی درجهت خدمت‌رسانی وبرگزاری میزهای خدمت در طول سال درمساجد و محلات و میعاد گاه های نماز جمعه عنوان کرد وگفت این اقدامات باعث می شود مسئولین بامردم ارتباط مستقیم برقرار کنند ومشکلات آنها را از نزدیک رصد نموده و درصدد رفع مشکلات باشند.

در ادامه مراسم،امام جمعه شهرستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین مسلمی زاده، در بخشی از سخنان خود با اشاره به برخی از ویژگی‌های بسیج و مدیران بسیجی از دیدگاه قرآن نکاتی عنوان نمودند.

درپایان مراسم، تجلیل از مدیران بسیجی ادارات شهرستان بااهدای لوح تقدیر صورت گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.