×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

آقای عارف آیا واقعا همه آرزوی خانواده های مسلمان و روزه دار ایرانی این است؟! آیا واقعا آرزوی خانواده شما این است؟ چرا اینقدر نسبت به فرهنگ والای اسلامی و ایرانی توهین صورت می گیرد و شخصی که همیشه با معیارهای اسلامی زاویه داشته است امروز او را به عنوان الگو و یک آرزو آنهم درناب ترین زمان یک مومن معرفی می‌کنید؟!

به گزارش سیرجان خبر به نقل از دانا اقای عارف در بخشی از سخنان خود که به موضوع فرهنگی پرداخته بود در پاسخ به اظهارات آقای ولایتی گفت: بحث ولایتی در نهایت به ضرورت ارتقای فرهنگ و ارائه الگوهای فرهنگی جهت پاسداری از هویت اسلامی در بخصوص خانواده رسید که به نظر می رسد هیچ راهی برای ارتقای فرهنگ خانواده جز تولید فرهنگ فاخری نداریم که مردم به سمت تولیدات خارجی نروند. متاسفانه تا الان برای مبارزه با فرهنگ خارجی فقط صورت مساله را پاک کردیم مانند برخورد با ماهواره یا فیلتر کردن. با اینها به جواب نمیرسیم. باید باور کنیم هیچ راهی جز اعتماد به اهالی فرهنگ و هنر نداریم. باید اجازه بدهیم اصحاب فرهنگ و هنرمان خلق آثار کنند. ربنای استاد شجریان ببینید چه تاثیر فرهنگی در جامعه داشته. همه خانواده ها آرزو میکنند روزه خود را با این صدا افطار کنند!. باید پیشخوان فرهنگی یعنی کالاهای فرهنگی فراوان و با کیفیت بالا را خلق کنیم. تا با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم. باید تولید داشته باشیم. البته با کیفیت بالا. اگر بتوانیم نظام صنفی را بر تولیدات فرهنگی حاکم کنیم، در جهت ارتقای فرهنگ دینیمان گام های اساسی برمیداریم.

حال با این اظهارت  و با کمال تاسف باید از آقای عارف سوال کرد: آقای عارف آیا واقعا همه آرزوی خانواده های مسلمان و روزه دار ایرانی این است؟! آیا واقعا آرزوی خانواده شما این است؟ چرا اینقدر نسبت به فرهنگ والای اسلامی و ایرانی توهین صورت می گیرد و شخصی که همیشه با معیارهای اسلامی زاویه داشته است امروز او را به عنوان الگو و یک آرزو آنهم درناب ترین زمان یک مومن معرفی میکنید؟!

آقای عارف دلسوزانه به شما توصیه می کنیم تصاویر زیررا ببینید

ش1

 

ش2

 

ش7

ش6

ش5

ش4

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.