×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
لیست جایگاه‌های خارج از طرح کدینگ در سیرجان 

به گزارش سیرجان خبر؛ رییس شرکت نفت سیرجان گفت: خودروهای پلاک غیر بومی و مسافرین محترم در شهرستان سیرجان می‌توانند جهت سوختگیری به جایگاههای استوار (روبروی مهیاشهر) ” شاهد “(بلوار شاهد_کمربندی سیرجان) مجتمع خدمات رفاهی زیدابادی(کیلومتر ۱۵ جاده سیرجان _کرمان) کمال آبادی(کیلومتر ۶ سیرجان _بندرعباس لاین برگشت) گسترش فولاد(۴۰ کیلومتری محور سیرجان_ شیراز) مراجعه کنند. .

توضیحات مدیر شرکت نفت منطقه کرمان در خصوص اجرای طرح کدینگ کارت های سوخت خودروهای بنزین سوز در جایگاه های استان کرمان سیدباقر نورالدینی در این باره گفت: با اجرای این طرح خودروهایی که در محدوده استان کرمان وجود دارند مجاز به سوخت گیری در جایگاه های سطح استان می باشند و برای تامین سوخت خودروهای مسافران نیز، جایگاه هایی در سطح منطقه در نظر گرفته شده که آماده ارائه خدمات به هم وطنان هستند.

در ادامه نورالدینی به خودروهای جامانده از طرح کدینگ اشاره کرد و گفت: مالکین این خودروها می توانند با ارائه مستندات، نسبت به کدینگ کارت سوخت خودروی خود اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. احمدعلی شیرزاد

    پلاک من مربوطه به سیرجان است درشهرپاریز نتوانستم سوخت گیری کنم پیام کارت شما مربوطه به این محدوده نمی باشد لطفا به مسیولین اطلاع رسانی شود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.