×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
ماجرای شکایت دادستان سیرجان از پیروانی باشگاه پرسپولیس چه بود؟!

به گزارش سیرجان خبر در پی انتشار خبری مبنی بر شکایت دادستان سیرجان از پیروانی باشگاه پرسپولیس، قاضی قدیمی،گفت: این خبر با شکلی که در سایت‌های کشوری منتشر شده صحت ندارد.

وی افزود: کمیته برگزاری مسابقات قبل از بازی گل گهر و پرسپولیس تشکیل جلسه داده و با حضور نماینده باشگاه پرسپولیس برنامه‌ریزی کامل رفت و آمد و توقف تیم پرسپولیس در شهرستان صورت گرفته است.

در پایان بازی نماینده باشگاه پرسپولیس بدون هماهنگی قبلی اعلام می‌کند که به رستورانی که از قبل هماهنگ شده و تامین امنیت آن صورت پذیرفته نمی‌رود و می‌خواهند به رستوران دیگری بروند.

نیروی انتظامی سیرجان موافقت نمی‌کند و موضوع به بنده ارجاع می‌شود و من به نماینده پرسپولیس گفتم که شما نمی‌توانید خلاف ضوابط و خلاف برنامه‌ریزی کمیته مسابقات عمل کنید که روی حرف خود اصرار کردند و آقای پیروانی آمد و گفت ما به محل جدید می‌رویم و نیروی انتظامی هم تیم را همراهی نکرد.

دادستان سیرجان بیان کرد: موضوع مدنظر ما تامین امنیت تیم بود که خدای ناکرده با رفتار احساسی یکی از تماشاگران روبرو نشوند و اسم شهرستان خدشه‌دار نشود و موضوع ارتباطی با محل رستوران یا کافی‌شاپ ندارد که ما تخلف رخ داده را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و هیچ‌گونه شکایتی از سوی بنده یا باشگاه گل گهر مطرح نشده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.