×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024
چرا از برکت حضور شهدا در شهرستان سیرجان محروم شدیم؟

حجت کاظمی در توضیح چرایی لغو مراسم تشییع و دفن شهدای گمنام به خبرنگار سیرجان خبر گفت: در بهمن ماه سال گذشته جلسه ای در سیرجان با حضور ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان و برخی مسئولین شهری برگزار می شود و دو محل جهت آماده سازی محل دفن شهدا تعیین می گردد.

وی ادامه داد: بنده از این جلسه بی خبر بودم تا اینکه مدتی قبل توسط سرهنگ مهدوی ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جهت پیگیری مطلع شدم، اما همچنان از جزییات این موضوع بی خبر بودم تا در فروردین ماه سال جاری در حاشیه جلسه ای که ایشان نیز حضور داشتند زمان تشییع و عدم آماده سازی قبور شهدا توسط شهرداری مطرح شد.

این عضو شورای شهر تصریح کرد فردای آن روز جلسه ای فوری در شهرداری برگزار و روز بعد از آن محل های تایید شده مورد بازدید قرار گرفت و روند آماده سازی آغاز شد. اما زمان کوتاهی که تا تشییع شهدا باقیمانده بود و شرط پیشرفت عمرانی یادمان شهدا برای تحویل شهدا از تهران موجب شد که متاسفانه از نور و برکت حضور شهدا در این ایام محروم شویم.

کاظمی افزود: به هر صورت کسانی که از ابتدای این امر وظیفه ای داشته و مطلع بوده اند می بایست با جدیت بیشتری پیگیری میکرده و اقدامات لازم را انجام میدادند که قطعا بایستی در این خصوص برای کوتاهی های احتمالی پاسخگو باشند.

هرچند همچنان شرط آماده سازی قبور و یادمان شهدا در این دو محل جانمایی شده برای مرحله بعدی تشییع شهدا پابرجاست و ان شاء الله شهرداری در این راستا سرعت عمل لازم را داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.