×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024
آمادگی کامل پلیس سیرجان برای مأموریت روز طبیعت/ شهروندان هرگونه ناهنجاری اجتماعی را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند 

به گزارش« سیرجان خبر» سرهنگ جواد خواجه پور ضمن تاکید برلزوم و ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان توسط شهروندان و مسافران نوروزی ، افزود: شهروندان و مسافران محترم نوروزی احیانا اگر مواردی از ناهنجاری اجتماعی مشاهده کردند حتما به نزدیک ترین محل پلیس مراجعه یا با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا همکاران بنده با برخورد مناسب و اقدام به موقع بتوانند آرامش لازم را برای شما محیا کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ضمن اعلام آمادگی کامل کارکنان انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت شهروندان و مسافران نوروزی در روز سیزدهم نوروز، گفت: تمهیدات ویژه ای در خصوص تامین نظم و امنیت و خدمات رسانی به مردم همزمان با پایان تعطیلات نوروزی اندیشیده شده است.

وی در ادامه افزود: تیم های گشتی پلیس سیرجان با تمام ظرفیت و امکانات در سطح شهرستان و محورهای مواصلاتی فعال و نسبت به برقراری نظم و امنیت تفرجگاه ها، پارک ها و سایر مراکز تفریحی اقدام می کنند.

سرهنگ خواجه پور مقابله با متخلفان و انجام اقدامات پیشگیرانه در بعد اجتماعی و انتظامی را رویکرد اصلی فرماندهی انتظامی شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: جلب مشارکت مردمی و آگاهسازی آن ها از تبعات آسیب های اجتماعی در کاهش جرائم و ناهنجاری ها مؤثر و کاربردی است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به همکاری موثر مردم در اجرای موفقیت آمیز طرح نوروزی پلیس، به عموم شهروندان توصیه کرد: هشدارها و توصیه های پیشگیرانه پلیس را در زمینه سرقت منزل و خودرو جدی گرفته و در سفرهای برون شهری نیز با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمن و خاطره انگیزی را برای خود و دیگران رقم زنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.