×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024
افزایش کشفیات کابل و تجهیزات برق رسانی در سیرجان

به گزارش سیرجان خبر، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از افزایش ۱۳۹ درصدی دستگیری سارقان و افزایش ۳۲ درصدی کشف سرقت کابل و تجهیزات برق رسانی در عملیات‌های ۶ ماهه شش ماه پلیس این شهرستان نسبت به مدت مشابه خبر داد.

وی بیان داشت:  با توجه به اینکه شهرستان سیرجان در چهارراه مواصلاتی و در محور ترانزیتی مهم کشور و داشتن راه ارتباطی  با  استان‌های فارس،  یزد و هرمزگان و با داشتن معادن و شرکت‌های  مختلف  مهاجر پذیر واقع است طی شش ماهه گذشته طرح‌های انتظامی ویژه‌ای در حوزه مبارزه با سرقت سیم و کابل برق به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: با  اجرای این طرح‌ها در بازه زمانی ۶ ماهه سال جاری ۲۰۱ سارق دستگیر و ۳۱۷ فقره سرقت کشف شد و در مجموع ۳۲ درصد افزایش کشف انواع سرقت کابل برق و تجهیزات برق رسانی داشتیم.

سرهنگ امیر سبتکی یادآور شد:  تشکیل گشت‌های ویژه ،  تشکیل گشت مشترک با اداره برق ، تشکیل نشست کارگروه‌های مشترک و اثربخش با دستگاه قضا ، فرمانداری و اداره برق از جمله اقدامات اجرایی اثربخش پلیس در مقابله با سرقت سیم و  کابل‌های برق بوده است.

وی با بیان رشد حدود ۳۲ درصدی افزایش کشف و ۱۳۹ درصدی دستگیری سارق  کابل‌های برق در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مقابله با  انواع سرقت و برخورد قاطعانه با سارقان اقدام خواهد کرد شهروندان می‌توانند با رعایت اقدامات ایمنی برای اموال خود و گزارش موارد مشکوک پلیس را یاری نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.