×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024
دیدار نوروزی فرمانده سپاه ناحیه سیرجان با خانواده شهدا

به گزارش«سیرجان خبر» به مناسب فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳و همزمان با ماه مبارک رمضان،سرهنگ پاسدار علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان به همراه حضرت حجت الاسلام والمسلمین علیرضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان وجمعی از پرسنل ناحیه، با خانواده معظم شهیدان الله دادی،گلزاری و علی بیگی‌ دیدار کردند.

فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان؛  امنیت، آرامش ، پیشرفت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهیدان دانست و افزود:همانطور که شهدا ستارگان درخشان آسمان افتخارات کشور و جامعه ما هستند، خانواده های شهدا هم چشم و چراغ این جامعه هستند .

سرهنگ پاسدار علی دستوری در این دیدارها ضمن گرامی‌داشت مقام والای شهدا عنوان کرد: شهدا از حیات مادی گذشتند و به حیات طیبه رسیدند.

وی افزود:  تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم آرزویشان شهادت است و شهید مکتب می‌سازد و با بشارت خود دیگران را می‌سازد و در  این انتخاب خداوند هر کس ظرفیت داشت امتیاز می‌گیرد و پذیرفته می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان تاکید کرد:  خون شهید حاج قاسم از حاج قاسم خطرناکتر است  و راه و مکتب حاج قاسم ادامه دارد.

در پایان این دیدارها ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان الله دادی،گلزاری و علی بیگی وقرائت دعا و فاتحه از خانواده معظم شهیدان تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.