×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024
همکاری شهرداری و فرمانداری با هدف توسعه شهری سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان با حضور در فرمانداری سیرجان ضمن دیدار با علی یعقوبی پور، هفته دولت و یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر را گرامی داشت.

در این نشست شهردار سیرجان به ارایه توضیحاتی در خصوص عملکرد این مجموعه و طرح برخی مسایل و مشکلات حوزه مدیریت شهری پرداخت و گفت: تلاش های انجام شده و همکاری مجموعه فرمانداری با هدف رشد و توسعه شهری و ارتقای جایگاه شهر سیرجان قابل تقدیر و شایسته است و امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت برای حل مشکلات مردم و اجرای پروژه های عمرانی گام برداریم.

علی اکبر کریمی پور افزود: تعامل و همکاری میان فرمانداری و شهرداری بیش از پیش روند رو به رشدی را طی خواهد کرد و ارایه خدمات به شهروندان با توان بیشتری ادامه دارد.

در ادامه همچنین فرماندار ویژه شهرستان سیرجان ضمن تقدیر از قدرشناسی مردم نسبت به زحمات و اقدامات شهردار سیرجان و مجموعه تحت مدیریت وی، عملکرد شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: مجموعه شهرداری سیرجان مسیر درست و برنامه ریزی شده و با هدفی را طی می کند و کارهای زیربنایی همراه با آینده نگری در حال انجام است.

علی یعقوبی پور افزود: تعامل و همکاری و همدلی میان اعضای شورا و شهرداری با هدف خدمت به مردم و توسعه شهری از قابل تمجید است و ایجاد چنین همدلی کار آسانی نیست و آرامش در مجموعه مدیریت شهری سیرجان از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است در این نشست علی اکبر کریمی پو شهردار سیرجان به ارایه توضیحاتی در خصوص عملکرد شهرداری طی دو سال اخیر پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.