×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 6 July , 2024
بازدید مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور از پایگاه انتقال خون سیرجان

 

به گزارش «سیرجان خبر» دکتر مصطفی جمالی به همراه مدیرکل انتقال خون استان،از انتقال خون شهرستان سیرجان بازدید و پس از استماع گزارش عملکرد انتقال خون شهرستان سیرجان، در جلسه ای با حضور فرماندار این شهرستان، دکتر علی یعقوبی پور از حمایت های فرماندار تقدیر کرد.

دکتر جمالی وجود صنایع و معادن غنی این استان خصوصا شهرستان سیرجان را ظرفیت مهمی برای کمک به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان خصوصا مراکز انتقال خون دانست و گفت: حضور خیرین، مقامات و همراهی مردم از ظرفیت های مهم شهر سیرجان است.

دکتر یعقوبی پور نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل انتقال خون و هیات همراه، از زحمات کارکنان خدوم انتقال خون سیرجان در ارائه خدمت به بیماران نیازمند به خون تشکر و قدردانی کرد و مشکل زمین پایگاه، اختصاص و تجهیز یک دستگاه اتوبوس برای تیم سیار خونگیری، اختصاص یک دستگاه آفرزیس برای تولید پلاکت، مشکل کمبود نیرو در این مرکز را مطرح کرد و با تبادل نظر طرفین تصمیماتی اتخاذ شد.

مقرر گردید رفع مشکلات نقشه ساختمان انتقال خون سیرجان توسط مهندسان ستاد سازمان و همکاری فرمانداری در احداث سردخانه در محل تعیین شده از مصوبات این جلسه بود.

در پایان مدیرعامل سازمان انتقال خون به اتفاق فرماندار سیرجان با کارکنان مرکز انتقال خون سیرجان نیز دیدار و گفتگو کردند‌.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.