×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
اجرایی شدن حذف قبوض کاغذی برق از اول تیر ماه در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

به گزارش سیرجان خبر ، این نشست با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران ستادی خدمات مشترکین، روابط عمومی و دفتر هیات مدیره و همچنین مدیران، مسئولین و مامورین قرائت و توزیع  که به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه بودند شنبه یکم تیر ماه سال ۹۸ برگزار گردید.

در ابتدا معاونت خدمات مشترکین گزارشی از روند ایجاد زیر ساخت ها و سامانه های لازم برای حذف قبوض کاغذی از جمله ارائه به برداشت ۸۷ درصد شماره تلفن همراه مشترکین، ایجادسامانه پیامکی با مشترکین برای دریافت و تغییر شماره تلفن همراه و همچنین ارسال صورت حساب های برق توسط سامانه مذکور به مشترکین، راه اندازی مشاهده دریافت قبوض الکترونیکی در پرتال و اپلیکیشن خدمات مشترکین شرکت اشاره نمود.

شیرنژاد بیان نمود: شناسه قبض مشترکین به همراه کد دستوری مربوطه به صورت برچسب تهیه و بر روی کنتور مشترکین نصب گردد تا افراد بتوانند با استفاده از آن قبض مورد نظر خود را پرداخت نمایند.

وی در ادامه بیان داشت: تاکنون در دو نوبت به صورت آزمایشی برای تعدادی از مشترکین صورت حساب پیامک شده است و همچنین تبلیغات محیطی از جمله مصاحبه مدیر عامل با سیمای مرکزی کرمان، طرح موضوع در جلسات شورای اداری شهرستان ها، آگاه سازی اعضای شورای شهر، دهیاران و سایر گروه های مرجع، اطلاع رسانی در فضای مجازی شهرستان های تحت حوزه عملیاتی شرکت، تبلیغات به صورت بنر و پوستر در سطح شهرستان و محل تردد مردم و زیرنویس تلوزیونی انجام شده است.

در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت برق جنوب استان کرمان بیان نمود: از امروز اول تیرماه در راستای توسعه دولت الکترونیک ارسال قبوض کاغذی برق در شرک برق جنوب استان کرمان متوقف و به جای آن سامانه های راه اندازی شده قبوض برق به تلفن همراه مشترکین پیامک می شود و یا مشترکین می توانند از طریق مراجعه به پرتال شرکت یا نصب اپلیکیشن ضمن رویت قبوض خود سوابق مصرف و پرداخت خود را مشاهده نمایند.

وی خاطر نشان کرد: از امروز همکاران توزیع برق بایستی به درب منزل مشترکین مراجعه و در خصوص نحوه دریافت قبوض برق راهنمایی های لازم را بر اساس بروشور هایی که در آن کد دستوری برای دریافت صورت حساب، ثبت و یا حذف شماره موبایل، نصب اپلیکیشن به مشترکین را انجام دهند.

شایان ذکر است این مراسم توسط صدا و سیمای مرکز کرمان به مردم انجام گردید و در انتهای جلسه  مصاحبه اختصاصی در این خصوص با مدیر عامل شرکت به عمل آمد که وی ضمن اعلام این خبر به مردم از مشترکین در خواست کرد تا با مامورین برق جهت ثبت شماره تلفن  خود برای ارسال صورت حساب به موقع با ایشان همکاری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.