×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
از پیله بومی گرایی خارج شوید/اگر باشگاه تمایلی نشان دهد فصل بعد هستم

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” مجید نامجو مطلق در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط تیم از عملکرد بازیکنانم در نیم فصل دوم راضی ام.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر افزود: ما در ۲۰ بازی فقط یک باخت آن هم مقابل تیم خونه به خونه بابل در خانه حریف و در دقیقه نود داشتیم و در مجموع در نیم فصل دوم در رده پنجم قرار گرفتیم.

نامجومطلق با بیان اینکه سال سختی را پشت سر گذاشتیم تصریح کرد: ۳۸ بازی در یک فصل توان زیادی را می طلبد و با توجه به نزدیکی امتیازات استرس زیادی بر تیم حاکم بود و همین استرس بر کیفیت کار بازیکنانم تاثیر داشت و باعث میشد در لحظات حساس گل های بدی بخوریم و امتیاز از دست بدهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در مجموع از عملکردتان راضی هستید یا خیر گفت: به هرحال ما به خواسته باشگاه که بقا در لیگ بود جامه عمل پوشاندیم و در شرایطی تیم را تحویل گرفتیم که در رده هیجدهم جدول بود اما در نیم فصل دوم نتایج خوبمان ما را تا رده یازدهم بالا آورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در فصل بعد شما را روی نیمکت گل گهر خواهیم دید یا نه،گفت: صحبت های مقدماتی صورت گرفته اما باید چند روزی بگذرد و در آرامش و با تمرکز کافی در این باره تصمیم گیری شود و اگر باشگاه گل گهر تمایلی نشان دهد ممکن است فصل بعد هم سیرجان باشیم.

سرمربی گل گهر همچنین درباره اینکه اگر بمانید چند درصد از تیم تغییر خواهد کرد گفت: بستگی به خواسته باشگاه و هدف گذاری مدیران باشگاه دارد و نمی توان از الان در این باره چیزی بیان کرد.

وی همچنین با تبریک صعود جوانان گل گهر به لیگ برتر افزود: چند بازیکن جوان خوب در کنار بزرگسالان تمرین میکردند که آینده خوبی در انتظار آنهاست اما توصیه من به شما خبرنگاران این است که اگر میخواهید پیشرفت کنید از ” پیله بومی گرایی” خارج شوید.

وی در پایان از مدیران باشگاه که همکاری لازم را با کادر فنی داشتند تشکر کرد و گفت: مسؤولین باشگاه همه امکانات را در اختیار ما قرار دادند و جای تشکر دارد و نامجومطلق همچنین از مردم سیرجان، خبرنگاران ورزشی و پیشکسوتان فوتبال سیرجان تشکر کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.