×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
مراسم اعتکاف دانش آموزی در سیرجان برگزار می شود

به گزارش سرویس فرهنگی“سیرجان خبرمسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان این خبر گفت: این مراسم معنوی با حضور بیش از ۱۰۰ دانش آموز پسر مقطع متوسطه در مسجد اعظم برگزار می شود.

جابر خدری اظهار داشت: حضور ۱۵ طلبه حوزه علمیه جهت اجرای برنامه های فرهنگی و همچنین دعوت از سخنران های کشوری و استانی از جمله برنامه های این مراسم است.

وی ارتقاء معنویت در دانش‌آموزان با ارزش‌های ناب اسلامی را مهم‌ترین هدف برگزاری این مراسم عنوان کرد و افزود: این طرح به همت اعضای قرارگاه عملیات شهری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیرجان در ایام البیض ماه مبارک رجب و با هدف فراهم کردن بسترهای زمانی و مکانی ویژه در راستای ترویج معنویت، اخلاق و افزایش معرفت دینی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

خدری گفت: تقویت اراده دانش‌آموزان، بازگشت به سوی خدا و ترک معاصی، آگاه‌سازی دانش‌آموزان با مشخصات و ویژگی‌های دوران بلوغ، اطلاع از لغزش‌های پس از بلوغ و افزایش سطح مشارکت و حضور آنان در برنامه‌های معرفتی و معنوی از دیگر اهداف برگزاری این مراسم معنوی به شمار می‌رود.

لازم بذکر است علاقمندان شرکت در این مراسم که از ۲ الی ۴ اردیبهشت در مسجد اعظم بازار برگزار می شود، می توانند برای ثبت نام به دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان واقع در خیابان قدس شمالی مراجعه نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.