×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
افتتاح مرکز نیکوکاری قدس در سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مرکز نیکوکاری قدس سیرجان با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان افتتاح شد.

فرماندار سیرجان در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: این مرکز تولیدی یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی است که با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی کمیته امداد امام خمینی سیرجان به منظور تولید البسه کار راه اندازی شده است.

مکی آبادی افزود: در حال حاضر در این مرکز تعداد ۴۰ نفر از بانوان مددجوی کمیته امداد و بهزیستی مشغول به فعالیت هستند که بزودی ظرفیت اشتغال این مرکز تا یکصد نفر نیز افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: در این مرکز با همکاری شرکت گل گهر و بر اساس تفاهم نامه ای که بین گل گهر و کمیته امداد منعقد شده است سالانه ۱۵ هزار دست لباس کار شرکت های منطقه گل گهر تامین می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان نیز ضمن تقدیر از مدیران شهرستان به دلیل راه اندازی این مرکز گفت: این طرح یک الگو موفق در سطح کشور است که می تواند با مدیریت خوب مسئولان بخشی از جامعه تحت پوشش کمیته را توانمند سازد.

صادقی افزود: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان سیرجان در ابعاد مختلف و تلاش و پشتکار مدیران شهرستان امیدواریم که بزودی تعداد قابل توجهی از مددجویان از پوشش کمیته خارج شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.