×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات و کالاهای اساسی در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” صبح امروز نمایشگاه عرضه محصولات و کالاهای اساسی با ۵۰ درصد تخفیف و زیر قیمت بازار در میدان سنایی با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان سیرجان در حاشیه این مراسم گفت: این نمایشگاه جهت تامین مایحتاج اساسی وتامین کالاهای اساسی مردم راه اندازی شده است و در بحث میوه و مرکبات و کالاهای دیگربا قیمت مناسب تری عرضه می شود.

خواجویی در ادامه افزود: تا به امروز کالاهایی که در این مکان عرضه می شود ۱۹ قلم است و ۱۱ درصد نسبت به بازار قیمت پایین تراست تا۵۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه میشود.

مدیر تعاونی روستایی استان گفت: با توجه به مشکلاتی که بیماری کرونا برای جامعه به وجود آورده است تولیدات محصولات کشاورزی قطعا بامشکل مواجه شد از جمله نقل و انتقلات ، اجناس نگه داشته میشد و همچنین از طرفی مصرف کننده با قیمت بالا خریداری میکرد.

وی در ادامه افزود: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مصوب شد که در کلیه شهرستان های استان تعاونی روستاهایی راه اندازی شود و در حال حاضر در کل استان ۲۰ مرکز راه اندازی شده و قیمت ها با ۵۰ درصد زیر قیمت بازار برای مردم عرضه می شود.

میر حسینی در ادامه افزود: روزانه ۲۰ تن محصول را از جنوب خریداری و به استان و شهرستان ها ارسال می شود وحداقل تا پایان ماه مبارک رمضان ۵۰۰ تن محصول خریداری می شود.

قیمت این اجناس عرضه شده به شرح زیر می باشد: روغن ۵ کیلویی ۳۹ هزار تومان، رب گوجه ۱۱ هزار تومان، زیتون ۱۵هزار تومان، خیارشور ۱۰ هزار تومان ترشی ۸۵۰۰ هزارتومان، شکر۴۷۰۰هزار تومان برنج هندی کیلویی ۸هزار تومان موادضد،عفونی کننده ۱۲۰ سی سی ۸۵۰۰هزار تومان مواد، ضدعفونی کننده۵۰ سی سی۵۳۰۰ هزار تومان، مواد ضد عفونی کننده ۲۴۰ سی سی۱۶۰۰۰ هزار تومان، موادضد عفونی کننده ۴۵۶سی سی ۳۲۰۰۰هزار تومان، سیب زمنیی ۲۸۰۰ هزار تومان، پیاز۱۸۰۰ تومان، گوجه ۲۳۰۰هزار تومان، خیار گلخانه ای ۲۵۰۰هزار تومان، بادمجان ۲۵۰۰هزار تومان کدو۱۸۰۰ هزارتومان، فلفل۱۸۰۰ هزارتومان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.