×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024
انتقال کودک سیرجانی به شیرخوارگاه مادر/وضعیت جسمی کودک مساعد است

به گزارش “سیرجان خبر” عباس صادق زاده در خصوص آخرین وضعیت امیرحسین ۱۵ ماهه که مورد کودک آزاری قرار گرفته بود، اظهار کرد: امیرحسین برای عمل جراحی از ناحیه دست از بیمارستان باهنر به بیمارستان شفا انتقال داده شد.

وی با اشاره به شدت جراحت دست این کودک ۱۵ ماهه سیرجانی، گفت: عمل جراحی کودک با موفقیت انجام شد و امیرحسین هم اکنون از بیمارستان مرخص شده است و در شیرخوارگاه مادر دوران بهبودی را می گذراند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان عنوان کرد: امیرحسین یک برادر شش ساله دارد که معتاد به متادون بود اما با پیگیری سازمان بهزیستی این کودک به بیمارستان منتقل شود و تحت درمان قرار گرفت.

صادق زاده با بیان اینکه برادر شش ساله امیرحسین در بهبودی کامل به سر می برد، افزود: بعد از ترک و بهبودی، این کودک شش ساله به خانه کودک و نوجوان سیرجان منتقل شده و تحت مراقبت و نگهداری است.

وی گفت: طی سال گذشته در سطح استان کرمان بالغ بر ۱۰۰ نفر کودک در مراکز بهزیستی مبنی بر آزار های جسمی و روحی و روانی پذیرش شده اند.

امیرحسین ۱۵ ماهه ۲۶ مردادماه جاری با جراحات عمیق بر روی بدنش توسط مادرش به بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان منتقل شد و به علت شدت جراحت و نبود امکان درمانش در سیرجان او را به مراکز درمانی کرمان انتقال دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.