×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید افراد جامعه احساس مسؤولیت کنند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیرجان، فریضتین را نشانه حضور در صحنه و رشد جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: برای اجرای این فریضه باید افراد جامعه احساس مسؤولیت کنند و در احیای آن همگان مشارکت داشته باشند.

وی با تبریک ایام شعبانیه، بهره‌وری از اوقات این ماه را فرصت خوبی برای احیای ارزش‌های دینی دانست و گفت: در اسلام فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای احیای ارزش‌های دینی است و اگر کسانی بخواهند در مقابل این ارزش‌ها بایستند مسلمانان وظیفه دارند به اقامه این فریضه بپردازند.

حسینی تشکیل و سازماندهی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را حرکتی مناسب برای اجرای این فریضه اعلام کرد و افزود: مردم باید مشارکت گسترده در انجام این فریضه دینی داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و دبیر اجرایی ستاد امر به معروف سیرجان نیز گفت: کسانی که به دنبال هتک حرمت ارزش‌های دینی هستند با اجرایی شدن این فریضه به آنان گوشزد می‌شود که انقلاب ما با خون هزاران شهید به ثمر رسیده و امروزه مردم اجازه توهین به این ارزش‌ها را توسط معدود افرادی نمی‌دهند.

منوچهر شمس‌الدینی از اختلاط ورزش‌های دوچرخه‌سواری و همگانی و صبحگاهی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود، انتقاد کرد و گفت: خیلی از موارد مردم ناخواسته بی‌اعتنایی به ارزش‌ها دارند و اینجا است که با یک هشدار و امر به معروف ارزش‌ها توجه و احیای این فریضه است.

دادستان سیرجان از برخورد قاطع با هنجارشکنان خبر داد و گفت: دوچرخه‌های بانوان که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند متوقف می‌شوند و مسامحه کاری‌ها می‌تواند همه ارزش‌ها را زیر سئوال ببرد.

مهدی بخشی افزود: خیلی از خلاء‌های قانونی باید برطرف شود و اگر مسؤولان و متولیان امور ورزش یا فرهنگی مسامحه می‌کنند بتوان تصمیم قانونی گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.