×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
تاسیسات برق سیرجان در حال تعویض و بهبود هستند/ در ساعات اوج مصرف؛ وسایل برقی پرمصرف را خاموش کنید

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” امسال همانند چند سال اخیر، ماه رمضان در فصل تابستان و اوج گرما قرار گرفته است و شدت گرما سخت و طاقت فرسا است به همین دلیل معمولا روزه داران در این ماه با شرایط سختی مواجه می شوند که در برخی از مناطق شهرمان با افت ولتاژ برق همراه هستند که مشکلاتی را برای مردم این مناطق بوجود آورده است.

مسئول بهره برداری اداره برق سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:در خصوص افت مقدار جریان برق تا به حال شکایتی نداشتیم و فقط یک مورد بود که آن هم رفع شد و از همه همشهریان تقاضا داریم در خصوص هر گونه مورد و اتفاق سریعا به این اداره مراجعه تا در کمترین زمان ممکن به شکایت همشهریان محترم رسیدگی شود.

مرادی اذعان داشت:خوشبختانه مقداری از تاسیسات برق سیرجان در حال تعویض و بهبود هستند که این موضوع خیلی از مشکلات را حل می کند که خوشبختانه اداره برق سیرجان تا به حال مشکل هایی از این موارد را نداشته و این چند مورد انگشت شمار هم به خاطر استفاده نامناسب همشهریان از این نعمت مهم یعنی برق است.

وی در خصوص مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف گفت: از همه روزه داران خواهشمندیم که در ساعات اوج مصرف،مصرف خود را به کمترین مقدار برسانند و استفاده از وسایل پر مصرف مثل اتو و سایر وسایلی که از درجه استاندارد پایینی برخورد دارند را به ساعات آخر شب موکول کرده تا برای سایر همشهریان مشکلی به وجود نیاید.

مرادی در پایان اظهار داشت:از همه همشهریان و روزه داران گرامی خواهشمندیم در خصوص هر گونه بروز مشکل با شماره ۱۲۱ یا شماره ثابت اداره برق تماس حاصل فرمایند تا در کمترین زمان ممکن مشکل آن ها رفع شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.