×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
تجمع کاندیداهای معترض و هوادارشان به نتایج شورای شهر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر عده ای از کاندیداها نسبت به شمارش آرا در مقابل فرمانداری سیرجان تجمع و خواستار بازشماری آرا از سوی فرمانداری شده اند.

این در حالی است که انتخابات امسال به صورت الکترونیکی برگزار شد و شاعبه تقلب در این انتخابات کمتر بنظر می رسید ولی طرفداران عده ای از کاندیداها با حضور در نقاط محروم و خرید رای اقدام به جمع آوری رای می کردند که نمونه ای از این تخلفات در فضای مجازی در حال گسترش است.

پیرو شکایتی که کاندیداهای شورا به فرمانداری تحویل داده بودند صبح روز گذشته ساعت ۱۰ افراد معترض با جمعی از هوادارانشان مقابل فرمانداری تجمع کردند که یکی از کاندیدای شورای شهر سیرجان در اعتراض به روند اجرایی تهدید به خودسوزی کرد و خواستار بازشماری آرا و ابطال نتیجه انتخابات شدند.

در جلسه ای که کاندیداهای معترض با فرماندار و مجریان این امر داشتند که خروجی این جلسه این بود که ۵ نفر نماینده انتخاب کنند و به استانداری بروند و طی مراحل اداری مجوز شمارش آرا را بگیرند و رای ها باز شماری بشود.

از صبح امروز نیز کاندیداها دوباره مقابل فرمانداری تجمع و درخواست بازشماری آرا را داشتند که عده ای از کاندیداها جهت شکایت به استانداری کرمان عزیمت کردند و باید منتظر اعلام از سوی استانداری کرمان در این خصوص باشیم.

لازم بذکر است طبق آخرین اخبار رسیده ت عداد ۳۳ نفر ازکاندیداهای شورای شهر جهت شکایت به بازرسی کل کشور برای خرید رای به تهران عزیمت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.