×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 16 June , 2024
جزییات قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان تشریح شد/ انگیزه ضارب سرقت و مسائل مالی بوده است

به گزارش «سیرجان خبر»مجتبی قدیمی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان در ساعت ۲۳ شامگاه گذشته بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد:ماموران پلیس آگاهی سیرجان و بازپرس ویژه قتل بلافاصله در محل منزل این خانواده حاضر می شوند و متوجه می شوند درب منزل قفل و مشکوک می باشد و پس از دستور قضایی ماموران فک قفل می کنند و وارد منزل می شوند و متاسفانه با اجساد اعضای این خانواده مواجه می شوند که با سلاح سرد به قتل رسیده اند.

این مقام قضایی عنوان کرد:بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی هویت و دستگیری فرد ضارب صادر می شود و تحقیقات تکیملی در این رابطه ادامه دارد.

قدیمی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه از خانه مقتول مقادیری زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته است بنظر می آید انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است .

دادستان سیرجان گفت: این خانواده اصالتا غیر بومی استان کرمان هستند و پدر خانواده در صنعت فرش فعالیت داشته است .

دادستان سیرجان اعلام کرد:رسیدگی به پرونده فوق به صورت ویژه در دستور کار قضایی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.