×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024
حاکمیت آمریکا، دشمنی با انقلاب اسلامی و اسلام است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: توقع مردم از نمایندگان مجلس که رای خود را از آنان گرفتند، نظارت بر امور و تصمیم‌گیری‌ براساس منافع آنها است.

وی نظارت فنی و دقیق در عملکرد وزرا به ویژه قراردادهای نفتی و امور فرهنگی را از نماینده‌های مجلس خواستار شد و ادامه داد: نظارت‌ها در هر زمینه اگر دقیق و فنی باشند از تخلف جلوگیری می‌کند و مسیر انحراف و کج‌روی را می‌بندد و دستگاه‌ها به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنند.

حسینی با اشاره به فرمایشات رهبری در موارد مختلف مبنی بر آمادگی و افزایش توان دفاعی کشور گفت: در منطقه و جهانی که کشتار، ظلم، جور و ستم بیداد می‌کند و ستمگران اهل تجاوز و بی‌حرمتی هستند، آمادگی و اقتدار در دفاع نیز باید روز به روز افزایش داشته باشد.

خطیب جمعه سیرجان افزود: حاکمیت آمریکا، دشمنی با انقلاب اسلامی و اسلام است و دشمنی شان با ملت ایران و هر ملت عدالت‌خواه و حق جویی ثابت شده است، لذا آمادگی دفاعی نظام اسلامی ضروری است، گرچه ما بر این اصل پایبندیم که ایران اسلامی اهل تجاوز، جنگ و ظلم نیست، اما آمادگی برای دفاع را همیشه داریم.

وی پیروزی‌های اخیر ارتش و ملت سوریه در جنگ با تروریست‌ها را ستود و ورود ۳ هزار نیرو از کشور ترکیه به مرز سوریه و مناطق آزاد شده با تحت عنوان ارتش آزاد را محکوم کرد.

حسینی افزود: این حرکت مقابله با ملت سوریه و با طراحی آمریکا است، کشورهای منطقه از هر اقدامی که به تروریست‌ها قدرت می‌بخشید جلوگیری کنند و اجازه ندهند، تروریست‌هایی که در آستانه نابودی قرار گرفتند با سیاست‌های آمریکایی زنده شوند.

وی اقتدار اقتصادی را در گرو اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: استقلال و خودکفایی کشور دشمن را شکست می‌دهد، تولید داخلی باید خوب و با کیفیت باشد که بر عهده مسئولان و تولیدکنندگان است، اما استقبال مردم هم از تولید داخل شاکله و اصل کار در اقتصاد مقاومتی است.

حسینی با قدردانی از مسئولان در افتتاح طرح‌های هفته دولت در سیرجان از افتتاح پل محور سیرجان به محور شهربابک و جاده تهران تشکر کرد و گفت: با نبود این پل محور پرترافیک همه ایام حوادث و تلفات داشت که امروز این حوادث به صفر می‌رسد.

وی به کشتار زائران خانه خدا در سال ۶۶ توسط آل‌سعود و سال ۹۴ توسط وهابیت و آل‌سعود پرداخت و ابراز داشت: برائت از مشرکان و کفار، وظیفه دینی مسلمانان است و امروز از کشورهای اسلامی و مسئولان دولت و مجلس خودمان می‌خواهیم در احقاق حقوق شهدای حوادث مراسم حج در سال گذشته و سال ۶۶ اقدام و خسارت لازم را از طریق قانونی دریافت کنند.

امام جمعه سیرجان به مناسبت‌های مختلف از جمله سالروز ازدواج امام علی(ع) با حضرت زهرا(س) اشاره و بر سنت ازدواج آسان برای جوانان تاکید کرد و گفت: ازدواج جوانان اولویت تلاش برای داشتن جامعه سالم و پویا است، لذا همه اعم از والدین، مسئولان و سرمایه‌داران باید همت کنند و مشکلات مسکن و اشتغال جوانان به همراه سنت ازدواج آسان و کم هزینه را دنبال کنند تا به نتیجه مطلوب در احیای دستورات دینی خود در این زمینه باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.