×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
حراج کفش توسط افاغنه در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” دست فروشی پدیده ای است که اغلب در کشورهای جهان به چشم می خورد و بعنوان شغلی کاذب در بین جامعه شناخته می شود این پدیده از یک دهه پیش رشد چشمگیری به خود داشته است.
دست فروشی بیشتر در حاشیه بازارها و مناطق حمل و نقل عمومی و پرتردد دیده می شود که علت و منشا آن نیازمند بررسی های متعددی است تا شاید گره ای از این معضل اجتماعی بردارد.
این پدیده اجتماعی در سیرجان رشد چشمگیری به خود گرفته به طوری که اتباع افغانی در حاشیه بازار سیرجان به این شغل مشغول شده اند که علاوه بر مشکلات بهداشتی و اجتماعی یک چهره زشت را رقم زده است.
اما در یک اقدام عجیب گروهی از اتباع افغانی در یکی از گاوداری های حاشیه شهر سیرجان با انجام یکسری اقدامات غیر قانونی و پنهان دست به انجام بازارچه فروش کفش زده اند که جای بسی تعجب است.
در این حراجی کفش های نسبتا نو و قدیمی به رایگان در اختیار افاغنه و با قیمت بسیار پایینی به حراج گذاشته شده است که درعین ناباوری مردم از آن نیز استقبال کرده اند.
در اینجا این سوال پیش می آید که تهیه این همه کفش آن هم به دست اتباع بیگانه در یک مکان متروکه می تواند چه پیامدی داشته باشد ؟ اما این اقدامات رو به رشد افاغنه در حاشیه شهر سیرجان به اینجا ختم نمی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.