×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
حضور ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف در سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”امام جمعه سیرجان اظهار داشت:معتکفان شهر سیرجان بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر هستند و در بخش‌ها و شهرهای مختلف از جمله خواجوشهر، پاریز، بلورد، هماشهر، زیدآباد و نجف‌شهر نیز بیش از ۲ هزار نفر به اعتکاف نشستند.

حسینی افزود: استقبال جوانان در مراسم اعتکاف امسال گسترده و بی‌نظیر است و نیمی از جمعیت شرکت کننده در اعتکاف را تشکیل می‌دهند و کمبود امکانات مانع از حضور بیشتر جوانان و حتی مردم بود.

حجت‌الاسلام سعید شهابی مسئول برنامه‌های اعتکاف جوانان و دانش‌آموزان سیرجان و عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: براساس امکانات خود توانستیم بیش از ۳۰۰ نفر را در مسجد اعظم (ع) سیرجان برای حضور برنامه‌ریزی داشته باشیم و بیش از ۱۰ نفر از طلاب سیرجانی برنامه‌های فرهنگی اعتکاف را هدایت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط روحی و اخلاقی جوانان از سه سال پیش مکان و برنامه‌های اعتکاف جوانان جدا شد که یکی از عوامل جذب و حضور بیشتر جوانان نیز این مسئله بود که با هم سن و سال‌های خویش اعتکاف می‌نشینند.

شهابی گفت: در برنامه‌های فرهنگی حلقه‌های معرفت و صالحین، گروه‌های قرآنی و فرهنگی، راز و نیاز با خالق، اجرای برنامه‌های فناوری‌های اینترنتی و دعا و نیایش وجود دارد و برنامه‌ریزی شده که در این زمینه هم اساتید و طلاب که دوره‌های آموزشی را داشته‌اند برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.