×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
دعوت مسئولین سیرجان به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت: ۲۲بهمن ماه یوم الله است و امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی دارند که حضور مردم همیشه در صحنه توطئه هارا خنثی کرده است خصوصا که امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است و توطئه های بیشتری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با اراجیفی که ترامپ سرهم می‌کند لازم است برای جلوگیری از همه فتنه ها و شکست دشمنان مردم حضور پرشوری در راهپیمایی داشته باشند.

وی در پایان افزود:از همه همشهریان عزیز سیرجان دعوت می کنیم که با حضور باشکوه خود دراین راهپیمایی شرکت کنند تا دشمنان که از این حضور مردم می ترسند برای همیشه واهمه داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های بسیاری دارد زیرا حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشانگر بصیرت عمیق آنها است و اولین پیام برای دشمنان و مستکبران عالم است که به آنها متذکر می‌شود که نمی‌توانند با زبان زور و تهدید با این ملت صحبت کرده و حقوق آنها را پایمال کنند.

سرهنگ مهدوی فرد در ادامه افزود:این حضور توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد و چون دیگر زبان تهدید و تحریم بر این ملت چاره ساز نیست و ملت ما با این حضور پاسخ قاطعانه‌ای به آنها خواهند داد که تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
وی در پایان افزود: بر همه لازم است که در سالروز پیروزی انقلاب در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و با حضور حماسی خودشان یک بار دیگر به استکبار جهانی و سر سپردگان آنها که در فکر تصرف و تسلط بر جهان هستند نشان دهند که پیروزی از آن اسلام عزیز است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر اظهار داشت: تک تک لحظه های بهمن ۵۷ پر از خاطرات انقلابی است که در خون و ذهن این ملت هر روز پرشورتر از دیروز می جوشد و می خروشد تا نشان دهد ملتی که انقلاب کرده، مقاوم و استکبار ستیز بر سر آرمان های انقلاب اسلامی خود ایستاده و این ایستادگی را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده است.
حسن پور سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت و ضمن دعوت همگان برای خلق حماسه ماندگار دیگری در ۲۲بهمن ماه گفت:با توجه به حساسیتی که امسال در بحث راهپیمایی وجود دارد مردم غیور شهرستان سیرجان همان گونه که در تاریخ انقلاب اسلامی همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی امام و رهبری بوده اند باردیگربا حضور پرشور خود در این راهپیمایی با شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.