×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 22 May , 2024
مفاسد اقتصادی نباید تسویه حساب سیاسی باشند/هنوز همه قفل های دولت تدبیر و امید باز نشده است

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در آیین کلنگ زنی بزرگترین مجموعه تفریحی گردشگری سیرجان گفت: هنوز همه قفل های دولت تدبیر و امید باز نشده است اما دولت مصمم است تا با برنامه های جدی خود مشکلات و موانع را برطرف کند.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: مردم باید در انتخابات اسفند ماه حضور پر شوری داشته باشند که مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت بازدارنگی در کشور و منطقه را افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد:در استان کرمان همه احزاب و گروه های سیاسی امضای منشور همدلی را امضا کردند علی رغم اینکه استان کرمان یک استان سیاست زده است اما در حال حاضر بسیاری از فعلان سیاسی در کتار یکدیگر مشغول رقابت هستند و ما باکمترین چالش سیاسی روبه رو هستیم.

رزم حسینی ادامه داد: یکی از سیاست های دولت و ما در استان کرمان جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی در توسعه است در همین راستا نیز تاکنون ۷۵ هزار میلیارد تومان تفاهنامه سرمایه گذاری امضا شده که چهار پروژه چاه فیروز در مس رفسنجان،مجتمع تفریحی سیرجان از سرمایه گذاری ها و پروژه های بزرگ هستند که امیدواریم با تکمیل این پروژه ها امکانات بیشتری در اختیار مردم قرار گیرد.

علیرضا رزم حسینی دو هزار تخت بیمارستانی را کمبود حوزه بهداشت و درمان استان کرمان عنوان کرد و گفت: مجوزهای تاسیس چندبیمارستان دنبال شده است و چهار بیمارستان تاریخی نوریه ، بیمارستان جواد الائمه توسط دانشگاه آزاد و یک بیمارستان هم توسط موسسه عسکریه در حال ساخت هستند و بیمارستان سیرجان نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته که تا دو ماه آینده مراحل تجهیز آن انجام خواهد شد.

عالی ترین مقام استان کرمان با اشاره به اینکه مفاسد اقتصادی نباید تسویه حساب سیاسی باشند گفت: ما در استان کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل دادیم  که مهم ترین وظیفه آن پیشگری از بوجود آمدن مفاسد اقتصادی است و این بعنوان یک نهضت در استان کرمان در حال اجرا است در همین شهرستان سیرجان تاکنون ۳۳۵ هکتار زمین خواری آزاد شده است.

گفتنی است مجتمع رفاهی و گردشگری سیرجان در زمینی به مساحت ۲۷ هزار و ۱۲۸ متر مربع و با ۶۲ هزار متر مربع روبروی پارک مسافر سیرجان توسط بانک گردشگری احداث خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.