×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024
ملت ایران اجازه ندهند فشارهای دشمنان اختلاف بین آن ها ایجاد کنند/اطاعت از ولی فقیه و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان راه پیروزی بر مستکبران است

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه و نماینده ولی فقیه در سیرجان در خطبه های امروز نمازجمعه گفت: چهل سال است از انقلاب گذشته و مردم می دانند چه خدماتی صورت گرفته و در این اوضاع مردم بصیرت خود را بالا برده و اجازه ندهند فشارهای دشمنان اختلاف بین آن ها ایجاد کند.
حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمود حسینی با اشاره به فراررسیدن روز غزه خاطر نشان کرد: مردم فلسطین و غزه پیروزی هایی داشتند و علت آن بی شک صبر ، بردباری و استقامت است .

خطیب جمعه سیرجان سرخم کردن در برابر استکبار را یک ضرر معرفی کرد و افزود: سرخم کردن در برابر استکبار ضرر را در پی خواهد داشت و همه آگاه باشند اطاعت از ولی فقیه ، تکیه بر توان خود و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان نظام و مستکبران پیروزی نهایی را نصیبمان می کند.

امام جمعه سیرجان در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه افزود: مراسم بزرگداشت این ایام در شهرستان در شان این مقام والا برگزار شود و نظر به اینکه بنای دشمنان براندازی نظام جمهوری اسلامی است همه باید مبارزه با دشمن را از این مقام بیاموزیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.