×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024
هر هیئت در ایام عزارداری محرم حق حمل یک علم را در مسیر عزاداری دارد

به گزارش “سیرجان خبر” سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در جلسه مسئولین هیات مذهبی با اشاره اهمیت ماه محرم و صفر به قداست این دو ماه تاکید و گفت بر همگان است توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
فرمانده انتظامی خاطر نشان ساخت هدف امام حسین (ع) دعوت امتهای اسلامی احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده و اگر ما به این دو فریضه اهتمام داشته باشیم بی شک مشکلات عدیده ای از جوامع مرتفع خواهد شد.
ایران نژاد از آمادگی و برنامه ریزی جامع نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت با همکاری دستگاههای اجرایی و مشارکت شهروندان خبر داد .
وی به ارائه گزارشی از عزاداری ماه محرم سال گذشته پرداخته و گفت امید آن داریم با همکاری شما شاهد رفع بهبود در سال جاری باشیم.
سرهنگ ایران نژاد با بیان اینکه تا کنون دستورالعملی به غیر از عدم اقدامات خرافی قمه زنی و حمل تمثال ائمه معصومین به این فرماندهی واصل نگردیده است گفت تاکید ما در عزاداری ماه محرم تبعیت از مصوبات صادره ، توجه و اهتمام به نماز ظهر عاشورا ، همکاری با نیروهای انتظامی و راهور، حضور و عزاداری در مسیرهای تعیین شده را تاکید نمود.
فرمانده انتظامی با اعلام اینکه یکی از معضلات ما در عزاداری بحث ترافیک می باشد لذا به منظور ترافیک روان به مسئولین هیئت های مذهبی ابلاغ می گردد ضمن تکریم و تعظیم ماه محرم با مد نظر قرار دادن شور و شعور حسینی که الحمداله در شهر ما جاری و ساری است از آوردن بیش از یک علم در ابعاد متعارف خودداری نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.