×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سیرجان اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در گفت وگو با خبرنگار سرویس حماسه و دفاع“سیرجان خبر” در خصوص فرارسیدن هفته بسیج گفت: امسال هفته بسیج از ۲۹آبان ماه شروع وتا ۵ آذر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سرهنگ مهدوی فرد اذعان داشت:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف محصول تفکر و میل بسیجی است و بسیجی ها در همه جا و در تمامی ارگان ها حضور دارند و کارها را با روحیه جهادی و بسیجی پیش می برند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های هفته بسیج گفت:هفته بسیج امسال نیز مثل روال هر سال و تنوعی مجدد در بحث فرهنگی،اجتماعی،ورزشی سازمان سامان دهی شده است دراین هفته چند اردو جهادی در روستاها و داخل خود شهرستان داریم و افتتاح چند پایگاه را در دستور کار داریم.
وی در ادامه افزود:برنامه های عمومی هفته بسیج بحث غبارروبی در گلزار شهدای سیرجان را خواهیم داشت و در ادامه برنامه ها عیادت از بیماران بیمارستان امام رضا(ع) راداریم و در هفته بسیج روز ۲ آذر به نام بسیج دانشجویی و طلاب نام گذاری شده است و روز ۵ آذر به فرمان امام خمینی (ره)به عنوان روز تشکیل بسیج نامگذاری شده است.
مهدوی فرد در پایان افزود:از تمام بسیجیان که در یک سال گذشته ما را همراهی کرده اند و زحمت های زیادی برای بسیج کشیده اند سپاسگذاریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.