×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
چهره ماندگار و شهروند افتخاری ارزوئیه معرفی شد

به گزارش سیرجان خبر؛ به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه شرفعلی پور شهردار به همراه جلال بیژنی رئیس شورا و یاسر حاتمی و دکتر علیار برآوردی اعضاء محترم شورای شهر و جمعی از پرسنل شهرداری با دهقان ریاست محترم دادگاه شهرستان ارزوئیه دیدار نمودند.

در این دیدار شهردار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از زحمات و تلاشهای فراوان و دلسوزانه دهقان در راستای تامین نظم و اجرای عدالت در شهرستان ارزوئیه تقدیر نمود و خاطر نشان کرد : شیوه مدیریت دهقان و نحوه تعامل وی با مردم و به ویژه جوانان به گونه ای بوده است که بدون استفاده از برخوردهای خشن و احکام سنگین ، نظم و امنیت و عدالت به نحو شایسته ای در شهرستان عملی شود.

شهردار ارزوئیه افزود: حضور مستمر و دلسوزانه دهقان در میان مردم و در بین جوانان و ابتکار عمل وی در نحوه برقراری ارتباط با مردم باعث این شده که شهروندان رضایت بسیار خوبی از نحوه اجرای قانون و نظم و امنیت در شهر داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: دغدغه دهقان نسبت به رفع مشکلات مردم و نگاه پدرانه و دلسوزانه وی در اجرای حدود الهی بسیار ستودنیست و موجب ایجاد محبوبیت فراوان در بین آحاد مردم گردیده است.

در پایان این دیدار شرفعلی پور شهردار به دلیل فعالیتهای بی شائبه دهقان جهت تامین نظم و امنیت جامعه و حضور همیشگی وی در بین مردم و در کنار مردم با اهداء لوحی دهقان را به عنوان شهروند افتخاری شهر ارزوئیه برگزید و نام وی در میان شهروندان شهر ارزوئیه ثبت گردید و منبعد دهقان به عنوان عضوی از شهروندان بومی شهر ارزوئیه خواهند .

انتهای پیام/ 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.