×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
افتتاح ۳۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سیرجان‌

به گزارش“سیرجان خبر” حسن خضری‌مقدم با اشاره به اینکه از این تعداد، ۲۰ واحد از پروژه ۶۴ واحدی بنیاد مسکن در نجف شهر سیرجان است که هرکدام با هزینه‌کرد ۳۴۰ میلیون ریال ساخته شده‌اند، اظهار کرد: از این مبلغ ۱۷۰میلیون ریال تسهیلات، ۱۰ میلیون ریال اعتبارات کیته امداد و ۷۰ میلیون ریال سهم آورده مددجو است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سیرجان، گفت: ۱۵ مورد از این واحدها نیز با مشارکت مجتمع معدنی سنگ آهن گل گهر شهرستان سیرجان ساخته شده است.

خضری‌مقدم افزود: برای هر کدام از این واحدها، مجتمع معدنی سنگ آهن گل گهر مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال و کمیته امداد سیرجان مبلغ ۵۰ میلیون ریال پرداخت کرده‌اند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سیرجان، بیان کرد: برای ساخت این واحدها ۱۲۵ میلیون ریال تسهیلات توسط بنیاد مسکن این شهرستان پرداخت شده است و سهم مددجویان نیز در ساخت این واحدها ۵۰ میلیون ریال بوده است.

خضری‌مقدم نداشتن مسکن را یکی از اساسی‌ترین مشکلات مددجویان به ویژه در شهرهای بزرگی مانند سیرجان ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سهم عمده‌ای از هزینه هر خانوار را اجاره مسکن تشکیل می‌دهد بر این اساس کار امداد در این باره بسیار مهم و ارزشمند است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.