×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
علی مطهری عامدانه به تحریک مخالفان خود می‌پردازد/لزوم بررسی برخی اقدامات مشکوک

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از  فارس، جمعی از فرزندان شهدا با صدور بیانیه‌ای حادثه اخیز شیراز و حمله به علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ما جمعی از فرزندان شهدای ایران اسلامی حادثه شیراز و حمله به علی مطهری را رویدادی تلخ و ناگوار می‌دانیم که زیبنده جامعه اسلامی نیست و معتقدیم هر عملی که پای را از مرز اخلاق و منطق بیرون بگذارد، محکوم است.

اما هر رویدادی یک ظاهری دارد و یک عقبه‌ای؛ حمله به ایشان در شیراز ظاهر ماجراست اما اهل دقت دلایل و زمینه‌های این حمله را جستجو می‌کنند.

متأسفانه روند مواضع و اظهارات علی مطهری در یکی دو سال اخیر به ویژه بعد از کشف ماجرای دفتر ایشان به گونه‌ای است که از رفتارهای مطهری نوعی فرار به جلو استنباط می‌شود.

در یکی دو سال گذشته علی مطهری عامداً به تحریک مخالفان خود اقدام کرده و در مجلس و بیرون از مجلس با موضع‌گیری علیه ولی‌فقیه منتقدان خود را با «کف‌گرگی» مورد حمله قرار می‌دهد و در جلسه سخنرانی او در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طرفدارانش تا مرز خفه کردن یک دانشجوی منتقد پیش می‌روند.

«فأین تذهبون» این رفتارها و اظهارات تحریک‌آمیز شما چه نسبتی با آزاد منشی‌های گاه و بی‌گاه شما در اولین سال‌های نمایندگی‌تان دارد؟

آیا این اقدامات مشکوک شما و فاصله گرفتن از مواضع اصولی قبلی و نزدیک شدن به کانون ثروت و قدرت و دفاع از فتنه‌گران با اتفاقات ناگوار دفتر شما نسبتی دارد!؟

کوتاه سخن اینکه ما جمعی از فرزندان شهدای ایران اسلامی رفتارهای مشکوک و نعل وارونه زدن‌های علی مطهری را در شأن و جایگاه فرزند شهید آن هم شهید والامقام استاد آیت‌الله مطهری که حاصل عمر امام بود، نمی‌دانیم و از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم این اقدامات مشکوک و تحریک‌آمیز را بررسی و افکار عمومی را آگاه کنند.

والعاقبه للمتقین‎

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.