×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
آبی پوشان سیرجانی به تعطیلات رفتند/ نگاهی به بازی های گل گهر تا پایان فصل

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” گل گهر برای صعود به لیگ برتر هنوز راه سختی دارد و باید ۶ گام را با کمترین خطا بردارد و آخرین روزهای سال ۹۵ در حالی سپری می شود که تیم فوتبال گل گهر سیرجان هوادارانش را به صعود به لیگ برتر امیدوار کرده است.
شاگردان بگوویچ که در ابتدای فصل با هدف قرار گرفتن در جمع بالانشینان لیگ گام به مسابقات گذاشتند، اکنون به مدعی اصلی صعود تبدیل شده اند و در این فصل گام به گام و بدون حاشیه جلو آمد و حالا با ۵۰ امتیاز و یک امتیاز کمتر از سپید رود در رده دوم جدول لیگ قرار گرفته است.
آبی پوشان سیرجانی برای صعود از ۶ بازی آینده به ۱۰ امتیاز ناقابل نیاز دارند تا برای اولین بار جشن صعود به لیگ برتر را تجربه کنند.

نگاهی به بازی های گل گهر در ۶ هفته پایانی

خیبر خرم آباد

شاگردان بگوویچ در سال جدید در  اولین دیدار خود ۱۰ فروردین در سیرجان میزبان خیبر خرم آباد هستند، خیبر تیمی است که خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس میکند و حریف دست و پا بسته ای برای سیرجانی ها نخواهدبود اما گل گهر برای صعود محکوم به پیروزی و کسب امتیازات در بازی های خانگی است.

خونه به خونه بابل

حریف بعد گل گهر خونه به خونه بابل است و این تیم متمول که با ریخت و پاش زیاد و جذب ستاره های لیگ برتری وارد مسابقات شد با ورود حاشیه ها از جمع مدعیان اصلی خارج شد.
برکناری مرزبان و کناره گیری علی کریمی کار را برای آنان سخت تر هم کرد و نادر دست نشان هم نتوانسته کاری برای شمالی ها بکند و بازی این تیم هفته گذشته مقابل نساجی به دلیل درگیری هواداران دو تیم نیمه تمام ماند و حالا گل گهر باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر بابل مقابل خونه به خونه قرار گیرد.

پارس جنوبی جم

پارس جنوبی جم حریف بعدی گل گهر است که شاگردان مهدی تارتار در این فصل آرام آرام بالا آمدند و حالا در صورت پیروزی در دیدار عقب افتاده خود میتوانند صدرنشین شوند و گل گهر اگر سودای صعود دارد قطعا باید با پیروزی برابر پارس جنوبی جم در سیرجان این تیم را از دایره مدعیان خارج کند.

آلومینیوم اراک

گل گهر در اراک هم بازی دارد و آلومینیوم اراک با مربیگری مهدی پاشازاده در میانه های جدول است و حریف سخت‌گیری برای گل گهر محسوب نمی شود،هر چند که پاشازاده تیم استخوان دار و خطرناکی روانه بازی میکند ولی آنها نه ترسی از سقوط دارند و نه امیدی به صعود در عین حال فوتبال قابل پیش بینی نیست و دست کم گرفتن هر حریفی برابر است با نابودی!

سپید رود رشت

بدون تردید فینال لیگ در سیرجان برگزار می‌شود؛ جایی که گل گهر میزبان سپید رود رشت است و علی نظر محمدی قطعا برای باخت به سیرجان نمی آید و برای صعود نیاز به امتیاز از این بازی دارد و سیرجانی ها هم نمی خواهند این شانس بزرگ یعنی صعود به لیگ برتر را از دست بدهند و شاید سرنوشت گل گهر در این دیدار رقم بخورد و با سوت پایان این دیدار،  یک سوی میدان را اشک و ماتم فرا گیرد و سوی دیگر میدان را جشن و پایکوبی!

فولاد یزد

۱۱ اردیبهشت ماه لیگ به اتمام می رسد و فولاد یزد آخرین شانس گل گهر برای جمع آوری امتیازات است و اگر کار به روز آخر بکشد گل گهر شانس برتری برابر یزدی ها را دارد به شرطی که تا آن روز تکلیف فولاد برای سقوط یا ماندن در لیگ مشخص شده باشد و آنان انگیزه و نیازی به امتیاز این دیدار نداشته باشند.

لازم بذکر است با توجه به شروع تعطیلات سال نو تمرینات تیم فوتبال گل گهر سیرجان تا سوم فروردین تعطیل شد تا بازیکنان این تیم ضمن دیدار با خانواده هایشان مدتی را نیز به استراحت و ریکاوری بپردازند و همچنین دور جدید تمرینات آبی پوشان سیرجانی از روز پنجشنبه سوم فروردین ماه در سیرجان آغاز می شود تا شاگردان وینگو بگوویچ خود را برای دیدار با تیم خیبر خرم آباد آماده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.