×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
آرامش به شهرداری سیرجان بازگشت

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” پس از چند ماه تشنج سیاسی در شهرداری و شورای شهر سیرجان بالاخره شهردار منتخب سیرجان از سوی استانداری تایید شد تا داوود قاسمی پس از چهار سال دوری از شهرداری دوباره سکاندار این نهاد کلیدی شهر شود.

پس از تایید نشدن معتمدی زاده نمایندگان مردم در شورا داوود قاسمی را گزینه اصلح شورا برای شهرداری انتخاب کردند پس از انتخاب قاسمی در روز های گذشته استانداری با انتخاب قاسمی موافقت کرد و از سوی استانداری حکم وی صادر شد در متن حکم صادره آمده است:امید است با استعانت از پروردگار سبحان و با در نظر گرفتن اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی،منویات،مطالبات مقام معظم رهبری،سیاست ها و برنامه های دولت خدمتگذار و با برنامه ریزی موثر در جهت رفع مشکلات و توسعه عمران شهری به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه استفاده بهینه از کلیه امکانات مادی و معنوی در خدمت به مردم عزیز،حراست از اموال عمومی واعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری موفق وموید باشید.

همچنین قرار است در روز های آتی مراسم تودیع و معارفه ایی برای شهردار منتخب و سرپرست شهرداری برگزار شود تا از زحمات محمد انصاری در این مدت چند ماهه تقدیر شود و رسما داوود قاسمی بعنوان شهردار سیرجان معرفی شود.

حال همه چشم همه دوخته به شهرداری است تا دود عمران و آبادانی از دودکش شهرداری بیرون بیایید و با انتخاب داوود قاسمی بعنوان شهردار سیرجان توسعه شهر و تکمیل پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام تکمیل شود.

 هیئت رئیسه شورا در هاله ایی از ابهام

پس از سلب عضویت رئیس شورای شهر به دلیل تخلفات مالی هنوز هیئت رئیسه این نهاد مردمی درهاله ایی از ابهام قرار دارد سید محمد ایران نژاد که از شورای شهر سلب عضویت شد و جای خالی برای ورود محمد اسماعیل خواجویی در شورا باز شد. اما هنوز پس از گذشته چند ماه این عضو البدل به شورا ورود نکرده برخی از اعضای شورا معتقدند که انتخابات هیئت رئیسه به احترام عضو جدید به تعویق افتاد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.