×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
آرمان نهایی و رسالت پیامبر(ص)آشتی مردم با خدابود/دنیای آباد،جهان سالم وجامعه دارای عدالت هدف همه ی انبیاء

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم سیرجان اظهار داشت:آرمان نهایی و رسالت پیامبر(ص) آشتی مردم با خدا بود و پیام همه پیامبران این است که بنده خدا باشیم.
آیت الله خاتمی در ادامه اظهار داشت: معنای عام عبادت این است که آن چه خدا می خواهد انجام دهیم و وجودمان را به مهمانی خدا ببریم و وقتی که دل خدا ترس باشد در ظاهر هم خودش را نشان می دهد.
امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد:هدفی که همه انبیا به دنبال آن بودند دنیای آباد مردم است و جهان سالم یک جامعه دارای عدالت است و اگر کمبودی برای همه باشد قابل تحمل است و اگر برای بعضی ها باشد و برای برخی نباشد در جامعه اسلامی غیر قابل تحمل است و در جامعه اسلامی که فرهنگ عدالت و رفتار عادلانه و قانون مداری در آن حاکم است تحمل چنین بی قانونی سخت است.
وی در خصوص قانون گریزی برخی از خواص اظهار داشت:بعضی ها خودشان را در حصار امنیتی که قانون بر آن ها اجرا نشود نبینند،بعضی ها دیروز خودشان را در حصار امنیتی می دیدند اما امروز حال و هوای دیروز را دارند و دیروز نباید شما خودتان را در حصار امنیتی و قانون که نتوان نزدیک شما شد و زمانی که قانون نزدیک آن ها می شود جار و جنجال بر پا می کنند که در نظام اسلامی همه در برابر قانون یکسان هستند و برای همه اجرا می شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان اذعان داشت:بعد از جنگ تحمیلی ما با یک تهاجم تمام عیار فرهنگی مواجه هستیم و سخت تر از جنگ تحمیلی است و فضای مجازی ابزاری برای نشر ارزش های اسلامی یا برای ضد ارزش ها از آن استفاده کرد و شبکه های ماهواره ای همان موشک،توپ و تانک جنگ سخت است که در جنگ نرم وظیفه تخریب را دارند.
خاتمی در خصوص شبکه های اجتماعی که اهداف دشمن را دنبال می کنند،گفت:برخی از کانال های تلگرامی همان راه و هدفی را دنبال می کنند که دشمن برای تخریب ارزش ها و دین جوانان ما دنبال می کنند برای این که در ماه محرم و صفر جوانان ما از مجالس عزاداری امام حسین(ع) دور باشند.
وی اظهار داشت:پیاده روی بزرگ اربعین حسینی نقشه دشمنان را در از بین بردن اعتقادات جوانان از بین برد و تیر تهاجم فرهنگی دشمن به سنگ خورد.
امام جمعه موقت تهران در خصوص ابتذال سینمای ایران گفت:در فضای سینمای کشور مسائلی در حال رخ دادن است که بازیگر زن سینمای ایران می گوید با بازیگر مرد مثل خواهر و برادر هستیم و شیب ظاغوتی شدن را در پیش گرفته اند و می خواهند بی حیایی را رواج دهند.
وی در پایان اظهار داشت: دشمن در مرحله بعدی می خواهد ولایت فقیه و ولی فقیه را کم فروغ کنند که در این راه ناکام مانده اند و مردم همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.